نماز جمعه , دشمن , مشکلات اقتصادی " />

امام جمعه موقت دزفول:

علت دشمنی آمریکا،حرکت خلاف جهت ملت ایران با اهداف آنهاست

دزفول - ایرنا - امام جمعه موقت دزفول با اشاره به اعمال فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ایران گفت: دلیل دشمنی آمریکا حرکت خلاف جهت ملت ایران با اهداف استکبار است.
به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی (ع) این شهر افزود: دشمن در تلاش است با جنگ های اقتصادی و رسانه ای مسایل حاشیه ای را به اصل انقلاب و نفرت به افراد غیر انقلابی را به افراد انقلابی وارد کند.
وی اظهار داشت: دشمن تلاش دارد امکان تحلیل درست از شرایط کنونی را از ملت ایران بگیرد لذا جنگ های اقتصادی و رسانه ای را علیه ملت ایران آغاز کرده است.
امام جمعه موقت دزفول افزود: زمانی که ایران ضعیف بود آمریکا نتوانست ما را شکست دهد اکنون نیز با اقتداری که داریم نمی تواند کاری از پیش ببرد.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای سخت کردن شرایط برای ملت ایران گفت: جنگ اقتصادی علیه ملت ایران همزمان با انقلاب اسلامی آغاز شد ولی اکنون تشدید شده است.
حجت الاسلام بیگدلی افزود: دشمن در جنگ رسانه ای تلاش دارد اضطراب، ناامیدی و بدبینی را در جامعه ایران ایجاد کند لذا در بعد کمی مشکلات را پرحجم نشان می دهد.
وی با انتقاد از خلف وعده های مسئولان گفت: برخ دودستگی ها و دروغگویی ها باعث ایجاد ناامیدی در جامعه می شود.
امام جمعه موقت دزفول افزود: مدیران در این شرایط وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید با تغییر روش ها و فعالیت شبانه روزی مشکلات را حل کنند.
وی درخصوص برخی عزل و نصب های اخیر مسئولان دزفول اظهار داشت: رویه های غیر معمولی در عزل و نصب ها ایجاد شده که باید اصلاح شوند.
وی افزود: این عزل و نصب ها بدون هماهنگی با مسئولان ارشد شهرستان و با بداخلاقی انجام شده اند که امیدواریم مسئولان استان جبران کنند.
حجت الاسلام بیگدلی همچنین از مردم و هیات های مذهبی و دستگاه های فعال برای برپایی آیین های ویژه محرم تقدیر کرد.
3022/6064

نظر خود را ثبت کنید