تلکام 2018 افتتاح شد

نوزدهمین نمایشگاه تلکام امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام)، بزرگ‌ترین رویداد و گردهمایی حوزه مخابرات و ارتباطات کشور است که در آن تولیداتی در زمینه‌ سامانه‌ها، دستگاه‌ها و خدمات مخابرات و ارتباطات ارائه می‌شود.

براساس آخرین آمار اعلام شده، نوزدهمین دوره نمایشگاه (تلکام ۲۰۱۸) با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت مخابرات ایران با عنوان «گروه مخابرات ایران» و شرکت‌های سندیکای مخابرات ایران و ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی برگزار می‌شود.

علاوه بر شرکت‌های داخلی و خارجی، تعدادی از دانشگاه‌های صنعتی کشور ، سایت‌های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات نیز در نمایشگاه امسال حضور دارند. همچنین کارگاه‌ها و سمینارهای آموزشی و تخصصی از سوی گروه مخابرات ایران در طول برپایی نمایشگاه برگزار می‌شود.

ارتقای دانش فناوری و تبادل اطلاعات روز در موضوعات صنایع مخابراتی، معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مخابرات و اطلاع‌رسانی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشور در جهت توسعه صادرات غیرنفتی کشور و آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی کشور و جهان، در حوزه ارتباطات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نمایشگاه تلکام از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


نظر خود را ثبت کنید