مارادونا: تیم ملی آرژانتین پر از خائن است

  • تاریخ انتشار : 1397/7/17 ساعت : 08:50 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور

اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به انتقاد از فدراسیون فوتبال کشورش پرداخت. البته او این بار انتقاد تندی هم از ماسکرانو داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به انتقاد از فدراسیون فوتبال آرژانتین پرداخت. او گفت‌: ما می خواستیم در فدراسیون فوتبال تغییراتی را ایجاد کنیم و به همین دلیل کلادیو تابیا را به عنوان رییس جدید فدراسیون انتخاب کردیم.

تابیا قبل از این که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شود با من تماس گرفت و درخواست کمک کرد. من هم با درخواست او موافقت کردم.

او در ادامه‌ اضافه کرد: من و تابیا درباره مسائل زیادی با هم گفت‌وگو کردیم. او تغییراتی در ذهن داشت و برنامه‌های او مثبت بودند اما بعد از این که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد همه چیز را فراموش کرد. او نه دیگر با من تماسی می‌گیرد و نه ارتباطی با یکدیگر داریم.

اسطوره فوتبال آرژانتین بار دیگر به حمایت از مسی پرداخت البته او انتقاداتی نیز از ماسکرانو داشت.

مارادونا اظهار کرد: اگر هم تیمی‌های مسی او را دوست دارند پس چرا در حمایت از او صحبتی به میان نمی‌آورند. چرا ما باید فقط از این بازیکن انتقاد کنیم؟ لطفا دست از انتقاد از مسی بردارید. من درباره ماسکرانو اشتباه کردم، چرا که فکر می‌کردم او یک کاپیتان خوب برای تیم‌ ‌ملی است اما این نظر من اشتباه بود. چرا ماسکرانو در حمایت از لیونل مسی چیزی نمی‌گوید.

اسطوره فوتبال آرژانتین در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد هدایت بوکاجونیورز را بر عهده بگیرد، در این باره توضیح داد: طبیعی است که من مربیگری در تیم مورد علاقه‌ام را دوست داشته باشم اما فعلا دوست ندارم تمرکز سرمربی این تیم را بر هم بزنم. امیدوارم که در آینده این فرصت برای من به وجود آید.


نظر خود را ثبت کنید