سعید جلیلی , مدیریت شهری , مشهد " />

جلیلی:

مدیریت شهری فرصت مناسبی برای نشان دادن اندیشه انقلابی است

  • تاریخ انتشار : 1397/7/17 ساعت : 19:28 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
مشهد - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مدیریت شهری فرصت مناسب برای نشان دادن نرم افزار تفکر و اندیشه دینی و انقلابی در انجام کارهایی است که منجر به پیشرفت و رفاه می شود.
سعید جلیلی سه شنبه شب در نشست تخصصی الگوی مدیریت شهری در پژوهشکده ثامن مشهد افزود: در حوزه فرهنگ، حفظ رفتار نیز مهم است و در کنار یک بنای تاریخی از قبیل 'مهدیه عابدزاده' در مشهد باید توجه کنیم که رفتار این فرد نیز حفظ و تکثیر شود و افراد دیگری نیز در این راه قدم بردارند.
وی با بیان اینکه در مدیریت شهری موضوع یابی در حل مسائل مهم است اظهار داشت: جامعه باید به سوی مطالبه گری و شناسایی ایرادات و ارائه راه حل حرکت کند.
جلیلی گفت: امروز یکی از ضعفها برای رسیدن به وضع مطلوب، نقص در گفت و گو است و لازمه این امر جلسات مستمر با کارشناسان، دانشگاهیان و مراکز پژوهشی است تا خلاء های موجود را پیدا کرده و برای آن راه حل ارائه کنند.
وی افزود: در اعمال مدیریت شهری از سوی دولت یا شهرداری هر رویداد خوب یا بدی که رخ دهد مردم به پای نظام می نویسند لذا هر جا نظر و تحلیلی داریم باید قبل از بروز یک مشکل و اتفاق آن را بیان کنیم و وظیفه خود را به موقع انجام دهیم.
وی اظهار داشت: اگر به یک فهم و مدل درست برای مدیریت شهری برسیم می توانیم آن را در سایر شهرها حتی در شهرهایی که میراث مشترک شیعی و اسلامی با ما دارند توسعه دهیم.
7507 / 6053

نظر خود را ثبت کنید