3 کشته در تصادف کامیون با پژو

این سانحه در روز جاری و در نزدیکی سه راهی روستای «ساری قامیش» در 40 کیلومتری شهر بوکان روی داد.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بوکان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون با خودرو سواری پژو پارس در محور بوکان - میاندوآب موجب کشته شدن سه نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر شد.

ظاهر فیضه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سانحه در روز جاری و در نزدیکی سه راهی روستای «ساری قامیش» در 40 کیلومتری شهر بوکان روی داد.

وی اضافه کرد: راننده 30 ساله خودرو سواری پژو به همراه یک زن و کودک که همگی اعضای یک خانواده بودند، در این حادثه در دم جان باختند و 2 نفر دیگر نیز به شدت زخمی شدند.

فیضه با بیان اینکه مجروحان این حادثه بلافاصله به بیمارستان عباسی میاندوآب اعزام شدند، گفت: خودرو سواری دارای هفت نفر سرنشین بود که تنها 2 سرنشین آن که یک زن و کودک بودند، از سالمت جسمانی برخوردار هستند.

وی ادامه داد: شدت تصادف به حدی بود که امدادگران برای خارج کردن مصدومان از داخل خودرو از جک های هیدرولیکی و ابزارهای برشی استفاده کردند.

مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اضافه کرد: علت اصلی وقوع این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی بوده و هنوز اعلام نشده است.

به گزارش ایرنا، محور بوکان - میاندوآب به طول 66 کیلومتر به علت داشتن چندین نقطه حادثه خیز همه ساله شاهد سوانح رانندگی متعدد است.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.


نظر خود را ثبت کنید