با تحریک بعضی‌ها برای جوسازی آمده بودند

قمری: فقط ۲نفر از اعتراض کنندگان را می شناختم/ حرف منطقی باشد،در فدراسیون به رویشان باز است

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: پنج، شش نفر با تحریک برخی افراد برای جوسازی مقابل وزارت ورزش آمده بودند و به آن‌ها هم گفتم اگر حرفی داشتند، چرا به فدراسیون نیامدند.

خسرو قمری در گفت‌وگو با ایسنا درباره اعتراض چند نفر از اهالی دوچرخه‌سواری مقابل وزارت ورزش و صحبت او با این نفرات بیان کرد: کلا ۶-۵ نفر بیشتر نیامده بودند که من هم فقط دو نفر از آن‌ها را می‌شناختم و بقیه نفرات را تا به حال ندیده بودم. من برای انجام کاری به وزارت ورزش رفته بودم که حراست به من گفت چند دوچرخه‌سوار مقابل درب ورودی وزارت ورزش آمده‌اند. من هم رفتم ببینم چه کسانی هستند و چه می‌گویند.

او ادامه داد: یکی از آن‌ها می‌گفت سال ۲۰۰۳ قرارداد بسته و حق و حقوقش را باشگاه پرداخت نکرده است و چرا فدراسیون پیگیر ماجرا نبوده است و من هم از او پرسیدم آیا قراردادش ثبت شده که گفت خیر و من هم گفتم فدراسیون کاری نمی‌توانست انجام دهد. یک نفر دیگر که خودش مریی محروم است  عنوان کرد من می‌دانم همسرم (آتوسا عباسی) به اردوی تیم ملی بیاید، به مسابقه‌ها نمی‌رود که من هم گفتم از کجا می‌داند که قرار است او به مسابقه‌ها اعزام نشود؟ اصلا مشخص نبود دقیقا چه چیزی می‌خواهند و فقط به تحریک یکی دو نفر آمده بودند که جوسازی کنند و بعد هم رفتند. من هم به آن‌ها گفتم اگر حرفی داشتید، چرا فدراسیون نیامدید و اینجا چه کار می‌کنید؟

قمری همچنین گفت: زمانی که ما در مسابقه‌های مختلف نتیجه می‌گرفتیم چرا یک نفر به ما خسته نباشید نگفت؟ اکنون هم مجمع و کمیته فنی داریم  و اگر موردی باشد در آن‌ها بررسی می‌شود. کسی حرف منطقی داشته باشد در فدراسیون بر رویش باز است. برای من تعهد و تخصص مهم است و اگر کسی این دو مورد را نداشته باشد، در فدراسیون هم جایی ندارد و اگر کسی تعهد و تخصص داشته باشد، قدمش روی چشم ما و حرفهای او  را می‌شنویم. در غیر این صورت کسی که بخواهد جوسازی کند و تهمت بزند، ما با او برخورد خواهیم کرد. در همین راستا از یکی دو نفر هم شکایت کردم که باید پاسخگوی تهمت‌هایی باشند که در محافل مختلف زده‌اند.

رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم ملی جاده چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: با توجه به اینکه مسابقه‌های جاده اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود از این رو فعلا بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و در چند ماه آینده در مورد آن تصمیم‌گیری می‌کنیم. اولویت برای ما سرمربی پیست بود که آن را انتخاب کردیم.

او در مورد چگونگی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ با توجه به مشکلات ارزی و ابهام در اعزام رکابزنان به مسابقه‌های مختلف گفت: منتظر هستیم تقویم ۲۰۱۹ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری اعلام شود و بعد بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم که در چه رویدادهایی حضور داشته باشیم. ما ورزشکارانی را که دارای رزومه هستند از طریق روابط بین‌الملل به تیم‌های خارجی معرفی می‌کنیم تا بتوانند لژیونر شوند و با حضور در مسابقه‌های مختلف کسب امتیاز کنند. با باشگاه‌های داخلی هم صحبت کردیم که با وجود مشکلاتی که دارند، اما برای سال آینده هم ثبت نام کنند و در تورها حضور داشته باشند. تعدادی از ورزشکاران‌مان را هم باید به صورت موردی به مسابقه‌هایی که می‌توانیم در آن‌ها کسب سهمیه کنیم، اعزام کنیم. به هر حال ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و تلاش می‌کنیم که با حداقل امکانات و با استفاده از تجربیات‌مان، نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید