بررسی موضوع اخراج دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش مجلس

  • تاریخ انتشار : 1397/7/29 ساعت : 18:08 - 5 سال قبل
  • از گروه : علمی
  • زیرگروه : آموزش
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت که قرار شد موضوع اخراج دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد توسط کمیته آموزش عالی با حضور نمایندگان دانشگاه آزاد و نمایندگان سازمان سنجش و وزارت بهداشت در جلسه ای بررسی شود، مدیریت و حل شود.

ضیاءالله اعزازی ملکی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: سه موضوع را در دستور کار کمیسیون آموزش بررسی کردیم، موضوع دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بود که مدتی به کلاس دانشگاه رفتند و سپس به آنها گفتند نمی‌توانند به تحصیلشان ادامه دهند، این موضوع را با حضور رییس دانشگاه آزاد اسلامی و نمایندگان معاونت آموزشی وزارت بهداشت مورد بررسی قرار دادیم و مقرر شد این موضوع توسط کمیته آموزش عالی با حضور نمایندگان دانشگاه آزاد و نمایندگان سازمان سنجش و وزارت بهداشت در جلسه‌ای  بررسی شود تا در آخر این مشکل مدیریت و حل شود.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با حضور درخواست کنندگان این تحقیق و تفحص مورد بررسی قرار گرفت، این موضوع هم به کمیته آموزش عالی ارجاع شد تا ظرف یکماه این موضوع رسیدگی شود و در این خصوص با مسئولین دانشگاه آزاد توافقات لازم انجام شود تا ان شاءالله در این کمیته موضوع حل شود.

اعزازی ادامه داد: موضوع بعدی که در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، موضوع تاثیر قطعی معدل در کنکور بود، قرار شد آقای ساداتی نژاد نماینده کمیسیون آموزش و تحقیقات در شورای سنجش صحبت های لازم را انجام دهد؛ چرا که موضوعی در این خصوص با سازمان سنجش مطرح شده بود که از سوی این سازمان اجرا نشده بود. مقرر شد اگر آنها این موضوع را اجرایی نکنند مجلس آنها را برای اجرای این موضوع مکلف کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید