با مشارکت سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی؛

پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه در تبریز برگزار شد

پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با هدف تبیین جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه، فرهنگ‌سازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده‌های خلاقانه در حوزه محتوای دیجیتال با مشارکت معاونت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و غربی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این پیش رویداد خلیل ساعی، مدیر دفتر منطقه‌ای ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی به ارائه اخرین وضعیت دریاچه و نیازمندی‌های موجود دراین حوزه اشاره کرد و دکتر محمد فاریابی عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز به اصول مدیریت و بازاریابی در حوزه محصولات دیجیتال پرداخت. 

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان در این پیش رویداد که در محل سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد، حضور داشتند. 

 رویداد اصلی استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه، استانداری و واحدهای جهاد دانشگاهی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و سایر واحدها، در ارومیه برگزار می‌شود. 

این رویداد با هدف فرهنگ‌سازی در راستای تولید محتوای دیجیتال کاربردی در حوزه آب و دریاچه ارومیه، شناسایی توانمندی‌ها و هدایت استعدادهای جامعه در حوزه تولید، بسترسازی درجهت کارآفرینی دیجیتال مبنی بر تولید محتوا و پرورش ایده های خلاقانه در تولید محتوا برگزار می شود. 

همچنین آموزش مبانی تولید محتوای دیجیتال فاخر، برگزاری فن بازار محتوای دیجیتال با هدف کارآفرینی دیجیتال مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتال، کمک به اصطلاح الگوی مصرف آب و تغییر الگو زندگی، آگاهی بخشی از اقدامات و برنامه‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه و اثرات زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی خشک شدن دریاچه ارومیه و کمک به تأسیس شرکت های دانش بنیان حوزه تولید محتوای دیجیتال با رویکرد محیط زیست و حفظ دریاچه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. 

رویداد اصلی جشنواره تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه در شش محور وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن، نرم‌افزارهای تلفن همراه، نرم‌افزارهای کاربردی و اینترنت اشیاء در دو بخش بزرگسالان و دانش‌آموزی برگزار خواهد شد. 

علاقه‌مندان به شرکت در رویداد اصلی جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه در سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir و یا در سایتwww.evand.com  ثبت نام کنند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید