حجم زیاد تردد در پایانه مرزی و جاده‌های ایلام

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان این‌که زائران حسینی(ع) با صبر و حوصله و دوری از هرگونه عجله و شتاب در مسیر برگشت حرکت کنند، گفت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین عامل در بازگشت زائران رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

سرهنگ «فرزاد یاسمی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با آغاز موج بازگشت زائران عزیز به میهن اسلامی شاهد حجم عظیمی از تردد زائران در پایانه مرزی و جاده‌های استان هستیم که توصیه می‌کنیم با توجه به شلوغی مسیر زائران همکاری لازم را با خادمان خود در نیروی انتظامی داشته باشند .

وی با بیان این‌که با توجه به خستگی ناشی از سفر و پیاده‌روی رانندگان پس از استراحت کافی در محل‌ها و مکان‌هایی که مشخص شده است استراحت کنند و سپس مسیر خود را ادامه دهند تا شاهد حادثه و یا سوانح تلخی نباشیم، تصریح کرد: هم‌اکنون پیش‌بینی‌های لازم برای استقرار اتوبوس‌های درون و برون‌شهری در پل زائر و پایانه برکت برای انتقال زائران در نظر گرفته شده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام توصیه کرد که با توجه به شلوغی، زائران مراقبت از وسایل خود را در دستور کار قرار دهند و در هنگام سوار شدن به اتوبوس‌ها رعایت حال افراد سالمند و کودکان را داشته باشند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید