امام جمعه ایلام:

13 آبان، هیبت آمریکا را شکست

  • تاریخ انتشار : 1397/8/13 ساعت : 12:21 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
امام جمعه ایلام با بیان این‌که مردم عاشورایی ما همه نقشه‌های ترامپ را نقش برآب می‌کنند، گفت: در 13 آبان هیبت آمریکا شکسته شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «الله نور کریمی‌تبار» در اجتماع راهپیمایان 13 آبان با تشریح وقایع حوادث تاریخی این روز، اظهار کرد: مردم ایران در آن زمان از این‌که کشورشان تحت سلطه‌ی آمریکا بود، ناراحت بودند، چون در مکتب حسین(ع) درس آزادگی و آزادی، نحوه‌ی زیستن، مقابله با دشمن،  درس دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی را فراگرفته‌اند.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که مشخص شد سفارت آمریکا لانه جاسوسی ومرکزی است که در صدد براندازی  انقلاب است، مورد حمله‌ی دانشجویان قرار گرفت. برخی سئوال می‌کنند که سفارت‌خانه‌ها محل امنی هستند و تعرض به آن‌ها اشتباه بود، این حرف درست است اما تازمانی که وزارت‌خانه ماموریت خود را انجام دهد اما اگر بخواهد انقلابی را سرنگون کند هیچ کشوری اجازه فعالیت چنین سفارت‌خانه‌ای را نمی‌دهد. چرا ما با سفارت‌خانه‌های دیگر کاری نداشتیم؟

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بحث ما بحث مقابله با آمریکا و جلوگیری از توطئه‌های آمریکا بود، تصریح کرد: حضرت امام این اقدام انقلابی را تایید و از آن به انقلاب دوم و مهم‌تر از انقلاب اول نام بردند، چون در این انقلاب با استکبار جهانی روبرو شدیم و موفق شدیم هیبت آمریکا را بشکنیم.

کریمی‌تبار گفت: در طول 40 سال گذشته آمریکا تحریم‌های اقتصادی خود را آغاز کرده و تجاوز نظامی داشت و در حوادثی مانند حادثه طبس پوشالی بودن قدرت آمریکا در نگاه جهانیان ثابت شده است و رعب و وحشتی که حادثه طبس در دل آن‌ها ایجاد کرده چیزی نیست که در تاریخشان فراموش کنند.

وی با بیان این‌که آمریکا ناجوانمردانه در جنگ نهایت نامردی را اعمال کرد و دست  پنهان و آشکارش در جنگ عیان بود و سکوهای نفتی ما را بمباران کردند اما دست غیب الهی آنچنان ضربه‌ای به آن‌ها زده که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام می‌کند 7000 میلیارد دلار برای مقابله با انقلاب اسلامی هزینه شده است اما شکست خورده‌ایم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید