استاندار کردستان:

حضور پرشور مردم، پاسخی دندان‌شکن به سردمداران آمریکاست

استاندار کردستان گفت: در شرایط کنونی که آمریکا نهایت سعی خود را برای اعمال تحریم‌ها علیه ملت ایران به کار می‌برد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، پاسخی دندان‌شکن به سردمداران این کشور است .

به گزارش ایسنا، بهمن مرادنیا روز یک شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد:حضور پرشور مردم در راهپیمایی، نشان می‌دهد که تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا هیچ تاثیری در اراده ملت انقلابی ایران نداشته و ندارد. 

استاندار کردستان عنوان کرد: دولت‌ آمریکا همواره نسبت به تهدید و تحریم ایران اسلامی اقدام کرده که این تهدیدات با آگاهی مردم و حضور موثرشان همیشه خنثی شده است . 

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان هم در ادامه اظهار کرد: این حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان سرکرده‌گان آمریکاست و نشان می‌دهد که ملت ایران پای انقلابشان ایستاده‌اند و در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌ها کوتاه نخواهند آمد.

حسین خوش اقبال تصریح کرد: حضور مردم کردستان در راهپیمایی امروز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه حضور موج عظیمی از مردم استان را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام ترامپ برای اعمال تحریم علیه کشورمان، امسال 13 آبان ماه متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است و ما امروز آمده‌ایم که یک صدا از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید