یک روزنامه نگار قدیمی درگذشت

دکتر سید ضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) در پیامی درگذشت زنده یاد حمید هوشنگی معاون خبر اسبق ایرنا را تسلیت گفت .

به گزارش ایرنا ، متن پیام به این شرح است : انالله و انا الیه راجعون. فقدان زنده یاد حمید هوشنگی، همکار دیرینه، حرفه ای و از پیشکسوتان خانواده بزرگ خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) موجب تاسف فراوان همه فعالان عرصه خبر در کشور به ویژه همکاران و دوستان دیروز و امروز وی در ایرنا شد. او که سابقه ای طولانی از فعالیت رسانه ای داشت، در سال های دشوار دفاع مقدس و بعد از آن خبرنگاری خوش فکر، نیک روش، جدی، دقیق و نکته بین بود، به کارش عشق می ورزید و به گواهی همراهان حرفه ای، همواره به منافع ایران می اندیشید.

او مصداق بارز یک خبرنگار حرفه ای و روشن بین بود و همچون یک الگو، تا ابد یاد و خاطره او در قلب و ذهن همه خبرنگاران ایرنا باقی خواهد ماند.

امروز که با اندوه فراوان و به زبان مولانا او «قالب خاکی را سوی خاکی فکنده و جان خرد به سماوات' برده است، برای خانواده آن مرحوم از خدای متعال صبر می طلبم و در کنار آنان و دیگر همکاران ایرنا سوگوار روح بزرگی هستم که در یاد و خاطره ایران باقی خواهد ماند.

زنده یاد حمید هوشنگی معاون خبر اسبق ایرنا از صاحب نامان عرصه خبر پس از دو سال تحمل بیماری در سن 70 سالگی درگذشت .


نظر خود را ثبت کنید