بسکتبالیست آمریکایی به شهرداری گرگان پیوست

آیین معرفی بازیکن خارجی تیم بسکتبال شهرداری گرگان امروز در سالن اندیشه شهرداری گرگان برگزار شد.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، «حمیدرضا کلاسنگیانی» سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در این مراسم اظهار کرد:با قیمت های بالایی که بازیکنان داخلی مدنظر ما مطرح کردند، جذب آنها میسر نشد و به سمت بکارگیری بازیکن خارجی رفتیم.

وی بیان کرد: با هماهنگی کادر فنی تیم، درخواست کردیم که از یک بازیکن خارجی در پست یک استفاده کنیم. بازیکنان زیادی را مدنظر قرار دادیم و در نهایت با «پریش پتی» به توافق رسیدیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: این بازیکن آمریکایی ۳۰ ساله، فصل گذشته در لیگ فرانسه بازی کرده و سابقه بازی در لیگ های لیتوانی، ایتالیا، بلاروس و رومانی را دارد.

کلاسنگیانی گفت: اعتقاد دارم که تمامی بازیکنان تیم ما توانمندند و می توانند به تیم کمک کنند؛ این بازیکن کامل کننده تیم ما خواهد بود. اتکا ما تنها بر روی یک بازیکن نخواهد بود و همه بازیکنان را مد نظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: در دو بازی گذشته فشار زیادی در پست یک بر روی مبین شیخی که بازیکن توانمندی است، بود که امیدواریم با آمدن این بازیکن مشکلات در این پست برطرف شود.

وی در خصوص بکارگیری بازیکن خارجی دیگر در این تیم، تصریح کرد: در زمان وقفه ای که در لیگ وجود دارد، در صورت نیاز و همچنین تامین بودجه، حتما این کار را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: هدفمان این است که در انتهای لیگ در رده های بالای جدول قرار بگیریم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به حمایت های شهرداری و شورای شهر از این تیم، گفت: امیدواریم بتوانیم دوباره به جایگاه واقعی بسکتبال گرگان برگردیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید