امضای تفاهم‌نامه فرهنگی میان وزارت علوم و جهاد دانشگاهی

معاونت فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به منظور توسعه همکاری‌های خود در بخش فرهنگی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه در راستای توسعه و ترویج مفاهیم قرآنی در جامعه دانشگاهیان با حضور دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم به همراه جمعی از اعضای این وزارتخانه و همچنین مهندس عیسی علیزاده معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در محل سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به امضاء رسید. موضوع این تفاهم‌نامه همکاری طرفین در جهت برنامه‌های فرهنگی، هنری، علمی، دینی و اجتماعی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است. در این تفاهم‌نامه تعهدات وزارت علوم، حمایت از برنامه‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی، انجام هماهنگی لازم با دانشگاه‌ها به منظور مشارکت دو جانبه برای اجرای مطلوب موضوع تفاهم‌نامه، مشارکت در تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت‌های ملی جهاد دانشگاهی و ابلاغ به مجموعه‌های ذیربط، اولویت قرار دادن جهاد برای استفاده از خدمات فرهنگی، امکانات، محصولات و تولیدات جهاد دانشگاهی، مشارکت در برگزاری رویدادها، برنامه‌ها، جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، مسابقه ملی پایان‌نامه‌های سال دانشجویی، برنامه‌های ترویج اندیشه‌های انقلاب و امام خمینی (ره) از تعهدات وزارت علوم در این تفاهم‌نامه است. همچنین تعهدات جهاد دانشگاهی مشارکت با وزارت علوم در خصوص تهیه و تدوین طرح‌ها و موضوعات محوری، حمایت مالی و معنوی جهاد دانشگاهی از گروه‌های دانشجویی متناسب با اولویت‌های فعالیتی جهاد دانشگاهی، مشارکت با وزارت علوم در طرح‌های افکار سنجی و نظرسنجی، حمایت از چاپ و انتشار آثار دستاوردهای فرهنگی، علمی، هنری، دینی، اجتماعی فعالان فرهنگی است.

در حاشیه این تفاهم‌نامه دکتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات از بخش‌ها و فعالیت‌های سازمان قرآنی دانشگاهیان بازدید کرد.

ادامه دارد


نظر خود را ثبت کنید