قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام خبر داد

برگزاری استارتاپ‌های کارآفرینی و صندلی تجربه با مشارکت جهاددانشگاهی استان

قائم مقام اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از برگزاری استارتاپ‌های کارآفرینی و صندلی تجربه با مشارکت جهاددانشگاهی ایلام خبر داد و گفت: مرکز علمی کاربردی این نهاد فرصت مناسبی است تا علاوه بر اینکه دانشجویان مروج کارآفرینی باشند خود نیز متناسب با رشته‌ تحصیلی کارآفرینی کنند و در مسیر توسعه‌ استان گام بردارند.

مظفر پرنا با حضور در دفتر استانی ایسنا، با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج کارآفرینی اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با ترویج فرهنگ صحیح کار و کارآفرینی نقش خود را در این زمینه به خوبی ایفا و اثر گذاری خود را نشان دهند.

وی جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغال‌زایی را گامی مثبت در جهت کارآفرینی عنوان کرد و گفت: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان علاوه بر ترویج فرهنگ کارآفرینی در زمینه‌ تشکیل تعاونی‌ها نیز موفق عمل کرده که نتیجه آن تشکیل تعاونی‌های موفق و اختصاص دادن مزیت‌های قانونی به این شرکت‌ها است.

قائم مقام تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزاری نمایشگاه‌های استانی و فراهم کردن زمینه‌ برای شرکت‌های تعاونی در نمایشگاه‌های سراسری را از جمله فعالیت‌های انجام شده عنوان و تصریح کرد: حضور در چنین نمایشگاه‌هایی ارتباط شرکت‌ها را با دنیای خارج بیشتر می‌کند و می‌تواند به جذب سرمایه‌گذار بینجامد.

پرنا با تاکید بر صیانت از نیروی کار گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از نیروی کار بهره خواهیم گرفت.

وی توسعه‌ برنامه‌های ترویجی با کمک جهاددانشگاهی در قالب تفاهم‌نامه‌های منعقد شده را برای توسعه‌ کارآفرینی امیدبخش دانست و گفت: اولین برنامه مشترک کارگاه بهره‌وری بود که با حضور ۹۷ نفر از فعالان شرکت‌های تعاونی برگزار شد و بازخورد مناسبی داشت.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید