آیت الله علوی گرگانی:

برای مبارزه با شیوع مواد مخدر باید از مرزها مراقبت کرد

  • تاریخ انتشار : 1397/8/22 ساعت : 06:58 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
‌مرجع تقلید شیعیان بر لزوم مراقبت بیشتر از مرزهای کشور در زمینه ورود مواد مخدر تاکید کرد.

‌به گزارش ایسنا‌، آیت الله العظمی علوی گرگانی امشب در دیدار با دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: در مبارزه با رشد مواد مخدر باید با صاحب نظران کشور ارتباط گرفته شود.


وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که نباید کارها را قائم به شخص کنیم و در هر بخشی ‌باید از نظرات صاحب نظران کشور استفاده شود؛ خداوند نیز به پیامبر(ص) امر به مشاوره می‌کند؛ مشاوره و مذاکره و کسب تجربیات بسیار مهم است.

آیت الله علوی گرگانی بیان کرد: اولین نکته مهم در زمینه مبارزه با مواد مخدر، کنترل مرزهای کشور است؛ بیشترین چوبی که خورده ایم از سهل انگاری در مرزبانی است؛ زحمات آنها را نادیده نمی گیریم ولی باید حصاری کشیده شود که کسی نتواند به این راحتی مواد مخدر وارد کشور شود.

وی گفت: خداوند در قرآن کریم بیان می‌کند که برخی هستند که بنا دارند نسل جوان و مردم را هلاک کنند زیرا آنها برای مادیات و سود دنیای خود حاضرند با حیثیت و شرف مردم بازی کنند.

وی اظهارکرد: متاسفانه کاری کرده اند که نسل جوان ما هم گرفتار این مواد می شوند؛ اگر کاری کنیم که جوانان ما به این سمت نروند و خانواده ها نسبت به این موضوع هوشیار باشند، بسیاری از مشکلات بزرگ کشور حل می‌شود.

این استاد سطح عالی حوزه بیان کرد: باید مراقب رد و بدل شدن مواد مخدر در زندان باشید؛ نباید با سهل انگاری در زندان ها باعث این مراودات شوید؛ خوشبختانه مسئولین این بخش در کشور اراده خوبی برای حل این مشکلات دارند که امیدواریم موفق شوند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید