دولو: تمام تلاش ما، اعزام بانوان هندبال به قهرمانی آسیاست

سرپرست جدید فدراسیون هندبال می‌گوید که تمام تلاش او این است تا با جذب منابع مالی تیم ملی هندبال بانوان به رقابت‌های قهرمانی آسیا ژاپن اعزام شود و جریمه مالی و محرومیت برای هندبال کشور ایجاد نشود.

رمضانعلی دولو در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ابهاماتی که در اعزام تیم ملی هندبال بانوان به مسابقات قهرمانی آسیای ژاپن به دلیل مشکلات مالی وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر اردوی تیم ملی هندبال بانوان با هماهنگی فدراسیون در حال برگزاری است و ما هم تلاش می‌کنیم هرجا که شده این تیم را روانه مسابقات کنیم. من خود دو جلسه با داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت و همچنین محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش انجام داده‌ام که تا منابع مالی جور شود و انشاالله این تیم به مسابقات اعزام شود.

وی خاطر نشان کرد: ما به جد تلاش می‌کنیم که این تیم به مسابقات قهرمانی ژاپن اعزام شود. خوشبختانه دولتمردان ما و همچنین شخص سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان نگاه ویژه‌ای به حضور بانوان در میادین بین‌المللی دارند. این افتخاری برای ورزش ماست و ما هم تلاش می‌کنیم تا ۱۰۰ درصد این تیم به مسابقات اعزام شود.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال در ادامه، اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی بانوان تا جمعه این هفته ادامه دارد و مرحله‌ی بعدی آن نیز هفته بعد انجام خواهد شد. ما کارها را به ترتیب انجام می‌دهیم. لیست اولیه بازیکنان را نیز فرستاده‌ایم و بعد از اردوی نهایی لیست بازیکنان نهایی را نیز برای مسئولان مسابقات قهرمانی آسیا ارسال خواهیم کرد. تمام تلاش خود را می‌کنیم که تیم خوبی را روانه این مسابقات کنیم. با توجه به مشکلات ارزی و ریالی که وجود دارد مکاتبه‌ای با وزارت ورزش انجام داده‌ایم تا این منابع از طریق اسپانسر و همچنین حمایت‌های وزارت ورزش صورت گیرد تا تیم به مسابقات اعزام شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر تیم به این مسابقات اعزام نشود با جریمه مالی مواجه خواهیم بود، ادامه داد: بله اگر این اعزام صورت نگیرد منجر به جریمه مالی و همچنین محرومیت برای هندبال کشور پیش خواهد آمد، اما ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا با کمک وزارت ورزش تیم را روانه‌ مسابقات کنیم تا مشکلی برای هندبال کشورمان رخ ندهد.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال همچنین در پاسخ به این پرسش که برای انتخاب نایب رییس این فدراسیون چه اقدامی صورت می‌گیرد، اظهار کرد: با توجه به این‌که قبل از ورود من به این فدراسیون بحث قطع همکاری نایب رییس پیشین به وجود آمده و من حتی نمی‌دانم موضوع چه بوده و نمی‌خواهم دنبال هم کنم، صحبت کردم تا اگر بشود بررسی کنم و کسی را به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان بگذارم. البته باید بگویم که امور جاری مربوط به بانوان در حال انجام است و همه کارهای مربوط به اعزام، اردوها توسط دوستان در فدراسیون هندبال انجام می‌شود.

وی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: داورزنی، سلطانی‌فر و مسئولان وزارت ورزش به من اعتماد کردند و مرا به عنوان سرپرست این وزارت انتخاب شده‌ام می‌خواهم با یک همدلی خوب مجمع این فدراسیون برگزار شود در همین راستا نیز روز گذشته اولین رییس هیات استانی در شیراز منسوب شد. سه هیات دیگر نیز مهلت ریاست‌شان به پایان رسیده و پنج هیات با سرپرست اداره می‌شود که باید مجامع این هیات‌ها را برگزار کنیم و بعد از اتمام این کارها به وزارت ورزش اعلام کنیم تا انتخابات انجام شود.

دولو در ادامه به انتخاب دبیر مجمع این فدراسیون اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دبیر مجمع از سوی وزارت ورزش انتخاب شده است و از روز شنبه برای این فدراسیون ثبت‌نام‌ها انجام می‌شود. ما هم سعی می‌کنیم هرچه زودتر انتخابات برگزار شود و تلاش می‌کنیم تا با آرامش و تدبیر و پرهیز از هر حاشیه‌ای مراحل ثبت‌نام انجام شده و در تاریخی که وزارت ورزش به ما ابلاغ می‌کند انتخابات را برگزار کنیم.

سرپرست جدید فدراسیون هندبال گفت: امورات جاری فدراسیون با همدلی مسئولان و کارمندان فدراسیون انجام می‌شود. همه سعی می‌کنند با یک آرامش کارها و مسئولیت‌های خود را انجام دهند تا خلا ایجاد نشود. من نیز با همه روسای هیات‌های استانی و پیشکسوتان هندبال صحبت کردم تا در این مدت کوتاه هرچه در توان دارم بگذارم تا من نیز با یک خاطره خوب به مسئولیت خود در وزارت ورزش بازگردم.

وی در پایان نیز اظهار کرد: تمام امور جاری فدراسیون را رصد می‌کنم. به بازی های لیگ سرخواهم زد تا خلا در آنها ایجاد نشود. پنج‌شنبه نیز برای اولین بار دیدار سپاهان در اصفهان را رصد خواهم کرد تا ضمن خسته‌ نباشید به دوستانم در کوبل داوری، ناظران و نحوه‌ی برگزاری نظارت داشته باشم. گزارش روز به‌ روز را بررسی می‌کنم تا لیگ نه در بخش مردان و نه در بخش بانوان خلا نداشته باشد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید