انگیزه بالای بانوان هندبالیست در اردوی تیم ملی

پنجمین مرحله اردوهای تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا از امروز در نالار هندبال در حال برگزاری است.
به گزارش ایسنا، پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بانوان از امروز در تالار هندبال فدراسیون با حضور ۲۲ بازیکن در حال انجام است.

این اردوها جهت آمادگی تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا است که از ۹ آذرماه در شهر کومو ماتو ژاپن برگزار می شود. در این اردو علاوه بر مرضیه یوسف و شافعیان که به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان حضور دارند عزت الله رزمگر نیز به ملی پوشان تمرین و برنامه می دهد.

دختران هندبالیست ایرانی با تمام توان در حال تمرین بدنسازی و هماهنگی هستند تا بتوانند در رقابت‌های قهرمانی آسیا بهترین عملکرد را داشته باشند.  

در حالی که حدود ۱۶ روز تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا بیشتر باقی نمانده است اما هنوز ابهاماتی در اعزام این تیم به مسابقات وجود دارد که رمضانعلی دولو سرپرست جدید این فدراسیون می گوید که تمام تلاش خود را برای اعزام این تیم خواهد کرد و امیدوار است با حمایت وزارت ورزش و کمک اسپانسرها بتواند این تیم را راهی ژاپن کند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در این رقابت‌ها در گروه اول با ژاپن، قزاقستان، ایران، استرالیا و نیوزلند همگروه است و اولین بازی خود را باید ۱۰ آذر ماه مقابل قزاقستان انجام دهد.

نرگس شیخی، هانیه لک، مینا وطن‌پرست، مریم یوسفی، ساناز رجبی، آرزو محمدی، سیران احمدی، مژگان قهرمانی، فاطمه موسوی، حدیث نوروزی، مرضیه افشاری، راضیه جانباز، شقایق باپیری، بهاره ایزدگشب، شیدا فلاحی، رویا نوروزی، ستاره رحمانیان، صونا بیداد، زهرا فقیهی، نوریه عباسی، فاطمه خلیلی و مهسا یزدانی  اسامی ۲۲ بازیکنی است که به پنجمین اردوی تیم ملی هندبال فراخوانده شده اند. نشیمن شافعیان و مرضیه یوسف این اردو را هدایت می کنند.

طاهره مبرا سرپرست تیم ملی هندبال بانوان در باره این اردو گفت: اکنون ۲۲ بازیکن در اردو هستند. در پایان این مرحله از اردو اسامی نفرات نهایی برای اعزام مشخص می شود. اردوی بعدی این تیم متصل به اعزام است و چند روز قبل از اعزام با نفرات نهایی برگزار خواهد شد.

در ادامه بخشی از تمرینات تیم ملی هندبال بانوان را در تصویر میبینید:

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید