تسهیلات , اشتغال روستایی , خراسان شمالی " />

138 میلیارد ریال به اشتغال مددجویان شیروان اختصاص یافت

بجنورد- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال 138 میلیارد ریال از محل اعتبارات اشتغال روستایی به اشتغال مددجویان کمیته امداد این شهرستان اختصاص یافته است.
علی شیرزادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون برای 11 پرونده بالغ بر چهار میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار توسط بانک توسعه تعاون در حوزه های مختلف دامداری، کشاورزی و غیره پرداخت شده است.
وی گفت: همچنین یک مورد به مبلغ 300 میلیون ریال توسط پست بانک و یک مورد به مبلغ 500میلیون ریال توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.
شیرزادی افزود: از مجموع کل پرونده های تسهیلات اشتغال روستایی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد، 138 پرونده به بانک توسعه تعاون و 27 مورد به بانک کشاورزی ارسال و تایید شده است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: کمیته امداد در چند سرفصل کاری اعتبارت مورد نیاز اجرای طرح‌های خرد و کوچک را برای مددجویان تحت حمایت تأمین می‌کند که یکی از این سرفصل‌ها بحث اعتبارات اشتغال روستایی است.
اکنون 15 هزار و 740 نفر مشتمل بر هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.
7186/ 6042

نظر خود را ثبت کنید