یوسفی به مدال برنز کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان رسید

نماینده سنگین وزن ایران با کسب مدال برنز کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، تنها مدال آور ایران در ۵ وزن نخست این رقابت‌ها نام گرفت.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۱۸ در بخارست پایتخت رومانی،علی اکبر یوسفی در دیدار رده بندی وزن 130 کیلوگرم به مصاف کونستا مائین پای از فنلاند رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد و مدال برنز جهان را بر گردن آویخت.

یوسفی پیش از این در جریان دیدارهای مقدماتی وزن ۱۳۰ کیلوگرم که روز گذشته(دوشنبه) برگزار شد،پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر یک مقابل زویادی پاتاریدزه قهرمان جوانان جهان و دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان کشتی را واگذار کرد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. یوسفی در این مرحله نیز برابر نوخچو لابازانوف از روسیه با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و راهی دیدار رده بندی شد.

پیش از این و در جریان رقابت‌های ۵ وزن نخست،میثم دلخانی در وزن ۶۳ کیلوگرم به عنوان پنجمی بسنده کرد و رضاخدری در ۵۵ ، چوبچیان در ۷۷ و مهدی فلاح در وزن ۸۷ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ایران در پنج وزن دوم نیز 4 شانس مدال برنز دارد که مسابقات آنها فردا(چهارشنبه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید