ماجرای انفجار در شهرک ولایت کرمانشاه چه بود؟

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در خصوص ماجرای انفجاری که در نخستین ساعت بامداد امروز (چهارشنبه، 23 آبان) در شهرک ولایت الهیه اتفاق افتاد، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: ساعت یک و شش دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه) و به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در شهرک ولایت الهیه، کوی نهم، ماموران کلانتری محل سریعا به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور تیمی از پلیس در محل مشخص شد که در پی انفجار رخ داده به یک دستگاه پراید و تعدادی از منازل اطراف خساراتی وارد آمده است.

 آمویی خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه معلوم شد شیئی نامعلوم در کنار خودروی پراید که مقابل یک واحد مسکونی پارک شده بود منفجر شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق مشاهدات صورت گرفته بر اثر شدت انفجار، علاوه بر وارد آمدن خسارت جدی به خودروی مذکور، شیشه های چند منزل اطراف نیز تخریب و به درب برخی منازل نیز آسیب رسیده است.

وی یادآوری کرد: بر اثر این انفجار خانمی میانسال از ناحیه پای راست دچار جراحت سطحی شد که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

آمویی گفت: ماموران پلیس در ادامه تحقیقات خود دریافتند که شی مذکور نوعی مواد منفجره دست ساز بوده و تحقیقات پلیس همچنان در این رابطه ادامه دارد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید