دردسر "سوپر استار شفر" براى استقلال!

  • تاریخ انتشار : 1397/8/28 ساعت : 11:46 - 5 سال قبل
  • از گروه : ورزشی
  • زیرگروه : توپ و تور

در شرایطی که مدیران استقلال در نیم فصل گذشته به دنبال جذب مهاجم بودند، وینفرد شفر در اقدامی عجیب «بویان» را به مدیران باشگاه معرفی و با اصراری خاص خواهان عقد قرارداد با او شد و در رسانه ها به تمجید ویژه از این هافبک پرداخت و گفت او یک "سوپر استار" خواهد شد.

سایت نواندیش با این مقدمه نوشته است:

اصرار شفر مبنی بر نیاز کادر فنی به این بازیکن، موجب عقد قرارداد بویان با استقلال به میزان حدود 200 هزار دلار شد. در اقدامی عجیب، و با وجود تاکیدات قبلی شفر برای جذب این بازیکن، بویان ابتدا نیمکت نشین و سپس در پایان فصل در لیست خروجی سرمربی آلمانی استقلال قرار گرفت! این درحالی بود که بویان با توصیه شفر برای مدت یک و نیم فصل به استقلال پیوسته بود. در آن زمان و در اخبار رسانه ها آمده بود که افتخاری به شفر اعلام کرده با توجه به اینکه این بازیکن با تقاضای او جذب شده، موظف به استفاده از او تا پایان قرارداد است یا شفر باید خود رضایت بویان را برای فسخ قرارداد جلب کند. پس از جدایی افتخاری، فتحی از تعیین تکلیف این بازیکن خبر داد و اینکه باشگاه استقلال قصد دارد قراردادش با بویان را فسخ کند.



هر چند که ممکن است استقلال از بویان که با اصرار شفر جذب این تیم شد نجات یابد ، اما معلوم نیست با قرارداد سه ساله الحاجى گرو و نیز مارکوس نیومایر که آنها هم با اصرار شفر جذب شدند و عملکرد ضعیفی در استقلال داشته اند چگونه مى تواند خلاصى یابد.


نظر خود را ثبت کنید