هلال احمر , اعزام نیرو , زلزله کرمانشاه " />

تیم های هلال احمر همدان به کرمانشاه اعزام شدند

  • تاریخ انتشار : 1397/9/4 ساعت : 22:26 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سایر
همدان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: به دنبال اعلام بروز زلزله در کرمانشاه تیم های هلال احمر این استان برای خدمات رسانی عازم مناطق زلزله زده شدند.
بهروز کارخانه ای یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 2 تیم آوار برداری به همراه 2 تیم اسکان و یک تیم آنست این جمعیت به کرمانشاه عزیمت کردند.
وی اضافه کرد: همچنین محموله ای حاوی سه هزار بطری آب معدنی به همراه 400 تخته چادر برای زلزله زدگان کرمانشاه در حال ارسال است.
کارخانه ای ادامه داد: به طور حتم در صورت اعلام نیاز کرمانشاه تیم های بیشتری برای امداد رسانی به این استان زلزله زده عزیمت می کنند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه ای به قدرت 6.4 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 20 و 7 دقیقه و 31 ثانیه حوالی سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند.
مرکز این زمین لرزه به طول جغرافیایی 45.7 و عرض جغرافیایی 34.38 در عمق 7 کیلومتری از سطح زمین روی داد.
این زلزله در 17 کیلومتری سرپل ذهاب، 18 کیلومتری قصرشیرین و 33 کیلومتری گیلانغرب در استان های ایلام و کرمانشاه اتفاق افتاده است.
این زمین لرزه در اکثر شهرهای کرمانشاه، ایلام، لرستان، تبریز و ارومیه نیز احساس شده است.
در پی این زلزله 6.4 ریشتری، پس ‌لرزه ای به بزرگی 3.5 ریشتر، ساعت 20 و 31 دقیقه و 46 ثانیه امشب، حوالی قصر شیرین را به لرزه درآورد.
به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری، این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری در طول جغرافیایی 45.65 و عرض جغرافیایی 34.33 و در فاصله 21 کیلومتری قصر شیرین، 24 کیلومتری سرپل ذهاب و 32 کیلومتری گیلانغرب در استان کرمانشاه به وقوع پیوست.
شدت زمین لرزه امشب کرمانشاه به حدی بوده است که در استان های بغداد، سلیمانیه، اربیل، کرکوک، صلاح الدین، الانبار، دیالی، کربلا و نجف و استان واسط نیز احساس شده است.
7526**2090

نظر خود را ثبت کنید