برف‌روبی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که محورهای مواصلاتی استان برف‌روبی شده است، گفت: همه محورهای اصلی و فرعی، بزرگ‌راه‌ها و آزادراه‌های استان باز بوده و تردد در مسیرها جریان دارد.

«حسین بلوکی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گفت: بارش‌های دیروز استان غالباً مناطق کوهستانی را تحت‌تأثیر قرار داده بود که همه این مناطق برف‌روبی شده است.

وی اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز بارش، اکیپ‌های راهداری در محل‌ها مستقر بوده و به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت کرده و در نتیجه تلاش این راهداران، همه محورهای اصلی، بزرگ‌راه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در مسیرها جریان دارد. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی نیز افزود: اکیپ‌های راهداری راه‌های روستایی را نیز برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده و طبق آخرین اطلاعات مشکل خاصی در این راستا گزارش نشده است. 

بلوکی با تاکید بر اجتناب از سفرهای غیرضرور در زمانی که شرایط جوی ناپایدار است، گفت: رانندگانی که در گردنه‌های برف‌گیر و کوهستانی استان تردد می‌کنند حتماً خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله‌ی طولی مناسب رانندگی کنند. 

وی با اشاره به این‌که آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق سامانه 141 به صورت 24 ساعته در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در فصل زمستان، شرایط جوی ناپایدار است، از این‌رو رانندگان پیش از مسافرت و تردد در محورهای استان، با سامانه 141 تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند. 

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید