نازنین دانشور جایزه کارآفرین جوان آسیا-اقیانوسیه را به خود اختصاص داد

بنیانگذار وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان در مرحله فینال رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه ( CACCI) موفق به کسب رتبه نخست شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام تخفیفان، فینال رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون‌ اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه همزمان با سی ودومین نشست این کنفدراسیون طی روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم آذرماه در استانبول برگزار شد.

نازنین دانشور در این زمینه گفت: ما از طرف اتاق بازرگانی یکی از پنج کاندیدای معرفی شده به این رقابت بودیم و بعد از اینکه جزو فینالیست‌های نهایی قرار گرفتیم از ما خواستند به ترکیه برویم و از خودمان دفاع کنیم.

دانشور گفت: در بخش فینال پنج شرکت کننده حضور داشتند و وقتی اسم ما را اعلام کردند هم ما و تیم اتاق بازرگانی حاضر در آن رویداد خیلی خوشحال شدیم.

درباره تخفیفان

تخفیفان نخستین و پرطرفدارترین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است که با هدف ارائه خدمات متمایز و ایجاد «حس خوب هیجان» در مردادماه سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد.

تخفیفان بستری است برای ارائه انواع خدمات و محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره، رزرو رستوران، بلیط قطار، بلیط هواپیما، رزرو تور، رزرو هتل، خرید بلیط استخر با تخفیف و کد تخفیف خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و هزاران کار دیگر از جمله خدماتی است که در تخفیفان در دسترس شما هستند و تخفیفان به انجام آن‌ها مفتخر است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید