فسادهای مالی اداری در مازندران بزرگنمایی شده؟

رئیس ‌کل دادگستری مازندران گفت: هرچند در دهه اخیر این فسادهای مالی تبدیل به یک فرهنگ در سطح کشور شده اما آن گونه که فضاهای مجازی و رسانه ها بزرگنمایی می کنند نیست.

حجت‌الاسلام محمد علی تقوی‌فرد در گفت وگو با ایسنا در خصوص فسادهای مالی اداری چند وقت اخیر در چند شهر استان اظهار کرد: هرچند در دهه اخیر این فسادهای مالی تبدیل به یک فرهنگ در سطح کشور شده اما آن گونه که فضاهای مجازی و رسانه ها بزرگ نمایی می کنند نیست.

وی با بیان اینکه هر آنچه که در زمینه فسادهای مالی اداری به وقوع پیوسته نیازمند بررسی و تحقیق است، افزود: بدون بررسی و تحقیق اگر آماری ارائه شود، پیش‌داوری است.

رئیس‌کل  دادگستری مازندران اظهار کرد:  برای این موارد پرونده هایی در دستگاه قضا تشکیل شده و بررسی‌ها ممکن است به برائت و یا به محکومیت ختم شود، به همین دلیل صبر می‌کنیم و به بقیه هم می گوییم صبور باشند.

تقوی‌فرد تصریح کرد: این تخلفات در بین مردم عادی هم  وجود دارد و چیز جدیدی نیست که هیاهو راه بیندازند اما اگر باشد، عادلانه برخورد می‌کنیم و نظر می‌دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخورد دستگاه قضا با کسانی که شایعه پراکنی می‌کنند و حقیقت را از آنچه هست بزرگ تر جلوه می‌دهند، یادآورشد: نمی توانیم با همه مردم برخورد کنیم اما به همه می‌گوییم که وقتی حرفی زده می شود عادلانه در مورد آن قضاوت کنند. آن هایی که نمی توانند عدالت داشته باشند بهتر است سکوت کرده و صبر کنند تا کسانی که عادلانه تصمیم می‌گیرند حرف بزنند.

تقوی‌فرد تاکید کرد: اگر اثبات شود که کسانی تخلف کرده اند قطعا یک تنبیه ویژه برای آن‌ها در نظر گرفته می شود تا برای سایرین نیز درس عبرت باشد.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید