اشتغال , پست بانک , کرمان " />

800 طرح اشتغالزایی در کرمان توسط پست بانک تامین مالی شد

کرمان - ایرنا - مدیرعامل پست بانک ایران و عضو شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این بانک طی سالجاری موفق به تامین مالی 800 طرح اشتغالزایی روستایی در استان کرمان شده است.
به گزارش ایرنا ، خسرو فرحی روز پنجشبنه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شعب پست بانک استان کرمان با اشاره اینکه پست بانک در بخش تامین منابع بزرگ ظرفیت خوبی را در سطح کشور ایجاد کرده است افزود: پست بانک دومین بانک در کشور است که منابع صندوق توسعه ملی را جذب و در بخش های اقتصادی اجرایی کرده است.
وی رسالت اصلی پست بانک را ایجاد دسترسی برای عموم مردم به ویژه مناطق روستایی کم برخوردار به خدمات بانکی عنوان کرد و گفت: در این راستا تاکنون هفت هزار باجه بانکی در مناطق روستایی راه اندازی شده و این روند همچنان ادامه دارد.
عضو شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات یادآور شد: پست بانک در سطح استان کرمان نیز در روستاهای محوری خدمات بانکی را همانند شهر برای شهروندان این مناطق ایجاد می کند.
فرحی با اشاره اینکه پست بانک در بخش اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان به عنوان بانک تخصصی عمل می کند تصریح کرد: پست بانک ایران تامین مالی همه فعالان بخش ICT و IT کشور را که می توانند در راستای بهره وری اقتصادی کشور فعالیت کنند، برعهده می گیرد.
مدیرعامل پست بانک ایران تصریح کرد: مدیران پست بانک کرمان از ظرفیت نخبگی و همه دستگاه های استان برای برنامه ریزی طرح های اقتصادی استفاده کنند که این مهم به خدمات رسانی و ارتقا بانک کمک می کند.
در مراسمی با حضور خسرو فرحی مدیرعامل پست بانک ایران و عضو شورای راهبری پارک علم و فناوری تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات ،محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی سید حمیدرضا گنجعلیخانی به عنوان مدیر شعب پست بانک کرمان معرفی و از خدمات بختیاری مدیر سابق قدردانی شد.
9895/ 5054

نظر خود را ثبت کنید