استاندار ایلام:

متأسفانه مدیران بخشنامه‌ای زیاد داریم

  • تاریخ انتشار : 1397/9/12 ساعت : 09:49 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : ایلام
استاندار ایلام گفت: متأسفانه مدیر بخشنامه‌ای خیلی داریم و سفت کن و شل کن برخی مدیران بستگی به من دارد، در حالی که مدیر نباید قائم به فرد باشد.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در هفتاد و دومین نشست اقتصاد مقاومتی استان، اظهار کرد: مدیران باید ضمن تعهد به قانون آن را به نفع مردم تفسیر کنند و دنبال راه‌حل برای مشکلات مردم باشند.

وی با بیان این‌که متأسفانه هنوز این موضوع جا نیفتاده است و مدیر بخشنامه‌ای خیلی داریم، تصریح کرد: متأسفانه سفت کن و شل کن برخی مدیران بستگی به من دارد، در حالی که مدیر نباید قائم به فرد باشد بلکه همه تلاش خود را به کار بگیرد تا مشکلات برطرف شود و جسارت تصمیم‌گیری را داشته باشد.

استاندار ایلام از مدیران خواست بخشنامه‌ای صرف و پشت میزنشین نباشند و با مردم صحبت کنند و مشکلات آنان را درک و آنان را راهنمایی کنند و برای برطرف کردن مشکلاتشان طرح بدهند.

سلیمانی با بیان این‌که در دور نخست سفرهای شهرستانی تصمیمات خوبی برای توسعه نقاط مختلف استان گرفته شده است، از فرمانداران خواست این تصمیمات را عملی و مصوبات را اجرایی کنند تا باری از مشکلات مردم کاسته شود.

وی تصریح کرد: کار جهادی و انقلابی این است که قانون را به نفع مردم تفسیر کنیم و قاطعانه دنبال حل مشکلات آنان باشیم.

استاندار ایلام از مدیران خواست تا آخر هفته بودجه‌های سازمانی خود را پیگیری کنند و دنبال افزایش آن باشند.

«رحمت الله قیصوری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: تا پایان ماه برای جذب اسناد خزانه بند «ز»، تبصره 5  فرصت داریم و تاکنون هیچ دستگاهی برای جذب، اعلام مشکل نکرده است و مدیران باید در چند روز باقی‌مانده پیگیر این مهم باشند.

در این نشست مشکلات 3 طرح گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید