پروازهای فرودگاه بیرجند رونق می‌گیرد

استاندار خراسان جنوبی در اولین بازدید خود از دستگاه‌های اجرایی استان، به همراه معاونین به صورت سرزده از فرودگاه بیرجند بازدید کرد.
 

به گزارش ایسنا، در این بازدید که با هدف ارزیابی زیرساخت‌های فرودگاهی و هوانوردی استان انجام پذیرفت از سیستم‌های ناوبری پیشرفته فرودگاهی مستقر در برج مراقبت، تجهیزات اطفاءحریق و آتش نشانی، سالن‌های ترانزیت و انتظار و سایر قسمت‌های فرودگاه در معرض بازدید استاندار و هیات همراه قرار گرفت.

همچنین پروژه ساخت پاویون فرودگاه نیز که با زیر بنای 1100 متر مربع و با پیشرفت 60  درصدی در انتظار جذب اعتبار لازم برای تکمیل است، مورد بازدید قرار گرفت ومحمدصادق معتمدیان، دستورات لازم برای پیگیری تکمیل پروژه را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل فرودگاه‌های استان صادر کرد.

در این بازدید مقرر شد با توجه به زیر ساخت‌های مطلوب موجود در استان و نیازمندی عمومی در راستای تامین هواپیماهای مناسب، طی روزهای آتی کارگروه تخصصی مربوطه در استانداری تشکیل و در راستای تسهیل ارتباط‌گیری و جلب همکاری‌های شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش کمی و کیفی پروازهای فرودگاه بیرجند با کمک استانداری اقدام شود.


انتهای پیام

نظر خود را ثبت کنید