2 برابر شدن تخت‌های بیمارستانی در قزوین در آینده‌ای نزدیک

  • تاریخ انتشار : 1397/9/13 ساعت : 15:14 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قزوین
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: احداث بیمارستان 700 تختخوابی قزوین، بیمارستان 70 تختخوابی الوند و بیمارستان 160 تختخوابی مهرگان ازجمله طرح‌هایی است که وضعیت تخت‌های بیمارستانی را به 2 برابر وضعیت فعلی افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، بیمارستان 700 تختخوابی قزوین با زیربنای نزدیک به 68 هزار مترمربع در هفت‌طبقه با اسکلت بتنی که عملیات اجرایی آن از بهمن سال 95 در محله مینودر قزوین آغازشده است که بنا است تا فاز نخست این بیمارستان طی 2 سال با صرف اعتبار بیش از 600 میلیارد ریال احداث شود.

این بیمارستان باهدف پاسخگویی به نیاز بیماران و رفع کمبود تخت‌های بیمارستانی در حال احداث و از مصوبات سفر رئیس‌جمهوری در سال 95 به شمار می‌رود.

علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در این بازدید اظهار کرد: در بودجه سال ۹۷ تأمین اعتبار ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در حد معجزه بود که البته امروز این امر محقق شده است.

وی افزود: از ۴ سال قبل زمین‌یابی پروژه مطرح شد و پس از پیش‌بینی گزینه‌های متعدد این زمین که ازنظر پدافندی، دسترسی به نقاط مختلف شهر و اتوبان مرغوب است انتخاب شد.

فرخزاد خاطرنشان کرد: نیازهای مردم استان قزوین در حوزه بهداشت و درمان با احداث این بیمارستان تا حد زیادی برطرف خواهد شد و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین در پایان گفت: احداث بیمارستان 700 تختخوابی قزوین، بیمارستان 70 تختخوابی الوند و بیمارستان 160 تختخوابی مهرگان ازجمله طرح‌هایی است که وضعیت تخت‌های بیمارستانی را به 2 برابر وضعیت فعلی افزایش می‌دهد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید