رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌:

‌قم 70 میلیون دلار صادرات فرش داشته است

  • تاریخ انتشار : 1397/9/14 ساعت : 07:10 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : قم
‌رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: استان قم 70میلیون دلار صادرات فرش داشته است که ظرفیت خوبی را در تولید فرش نشان می‌دهد.

‌به گزارش ‌ایسنا، محمود سیجانی امروز در بیست و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات در تالار امام جواد(ع) عنوان کرد: سال گذشته در سطح کشور 420 دلار فرش صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: استان قم 70 میلیون دلار صادرات فرش داشته است که ظرفیت خوبی را در تولید فرش نشان می‌دهد.

وی در مورد برخی از دغدغه‌های تولید در قم نیز بیان کرد: در حال حاضر 20 درصد از صنایع تولید شن و صنایع همگن در قم تعطیل است.   از 37 واحد و معدن تولید شن و ماسه فقط 17 مورد فعال است و در مدار تولید قرار دارد.

وی همچنین در مورد بازرسی از روند فعالیت بازار در قم اظهار کرد: در 15 روز اخیر 10 هزار و 42 مورد بازرسی از سطح بازار قم انجام‌ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در این مدت 72 پرونده در تعزیرات به ارزش 2 میلیارد و 62 میلیون تومان تشکیل شده است.

مهدی ریاضی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: متاسفانه در روزهای اخیر افزایش چشمگیری در پرونده‌های گران فروشی در قم شاهد بوده ایم. ‌در این میان 16 پرونده مربوط به تخلفات در محصولات پتروشیمی است که 13 میلیارد تومان را تشکیل می دهد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید