راهنمای جامع خرید فرکننده مو

شاید جالب باشد که بدانید برای بیشتر خانم‌ها تغییر در ظاهر و به خصوص مدل موها، تنوعی بسیار عالی محسوب می‌شود. امروزه اکثر خانم‌ها به راحتی مانند یک آرایشگر حرفه‌ای می‌توانند  موهای خود را بیارایند. به همین دلیل است که انواع و اقسام لوازم آرایشی مو در خانه‌ها پیدا می‌شود. تنوع بالای لوازمی مانند سشوار، اتو مو و فر کننده مو باعث راحت‌تر، حرفه‌ای‌تر و سریع‌تر شدن آراستن موها نسبت به گذشته شده است. فر کننده‌ها یکی از پر طرفدارترین لوازم آراستن مو می‌باشند که تغییر مدل موها را در زمان دلخواه و با صرف کمترین هزینه امکان‌پذیر می‌کنند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، اگر شما هم به دنبال خرید محصولات آرایش بخصوص فرکننده‌ی مو هستید شما را به مطالعه‌ی این متن دعوت می کنیم.

انواع فر کننده مو

اولین گام برای خرید یک دستگاه فر کننده مو، آشنایی با انواع مدل‌های آن و تشخیص مناسب‌ترین نوع، براساس نیازهای شخصی می‌باشد. پس باید نیازهای خود را مشخص کنید.

چه نوع مدل موی فری را دوست دارید؟ این سوال، مهم ترین سوالی است که باید پاسخ داده شود. اینکه فقط از یک مدل فر استفاده می‌کنید یا می‌خواهید با این دستگاه فرکننده، مدل‌های متنوعی را روی موهای خود امتحان کنید، در تعیین نوع دستگاه اثرگذار است. اگر علاقه به استفاده از مدل‌های فر متنوع دارید، باید از فرکننده‌های چند کاره استفاده کنید. این فر کننده‌ها به کمک سری‌های مختلفی که دارند، تنوع مدل‌های مختلفی از موی فر را برای شما امکان پذیر می‌سازند. پس به نوع سری فرکننده مو توجه کنید. پرطرفدارترین نوع فرکننده‌ها، مخروطی و لوله‌ای هستند. فرکننده مخروطی که در بازار با نام‌های مختلفی از جمله فرکننده عربی یا کله قندی شناخته می شوند، دارای سری به شکل S هستند. فرکننده لوله‌ای هم از پر استفاده ترین انواع فرکننده ها می‌باشد که می‌تواند مدل فر طبیعی را برای شما ایجاد کند. فرهای لوله‌ای بر حسب قطر فر، به چند دسته تقسیم می‌شوند.


فر ریز: فرکننده‌ها با قطر 1.5 سانتی متر و کمتر، در این دسته قرار می‌گیرند. این نوع از فرکننده‌ها برای افرادی که موهای با فر بسیار ریز را می پسندند، مناسب است.

فر پُر: این مدل از فرکننده‌ها برای موهای کوتاه مناسب‌تر است. میله این مدل دارای قطری تا 2.5 سانتی متر می‌باشد.

فر متوسط: این نوع از فرکننده‌ها که دارای قطر 3 سانتیمتر هستند، برای موهای متوسط مناسب ترین گزینه می‌باشند.

فر درشت: این نوع از فر برای افرادی که موهای بلند ولی با تراکم کم دارند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. قطر این مدل در حدود 3.5 سانتیمتر می‌باشد.

فر کم: ایده آل‌ترین گزینه برای افراد با موهای بلند، فرهایی با قطر 4.5 سانتیمتر می‌باشد.

این که دستگاه را برای استفاده در منزل می‌خواهید یا برای آرایشگاه، در تعیین نوع دستگاه اثرگذار است. پس با توجه به کاربرد و عملکرد دستگاه، وسیله‌ای متناسب با توقع‌تان انتخاب کنید به گونه‌ای که کار کردن با آن ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی نداشته باشد.

اهمیت جنس دستگاه

حالت دهنده‌های مو از نظر جنس انواع مختلفی دارند. بسیاری از مدل‌های جدید سرامیکی و مدل‌های قدیمی از نوع فلزی هستند. نمونه‌های سرامیکی نتیجه‌ی بهتری از نظر کارایی دارند و همچنین آسیب کمتری را به مو وارد می‌کنند، زیرا درجه حرارت نمونه‌های فلزی بسیار بیشتر از سرامیکی است و امکان آسیب مو را به شدت افزایش می‌دهد.

اتوماتیک یا دستی

مورد دیگری که بهتر است هنگام خرید آن را در نظر داشته باشید، مربوط است به ویژگی‌های مهمی که در بعضی مدل‌های جدید وجود دارند. یکی از این ویژگی‌ها، اتوماتیک بودن دستگاه است. دستگاه‌های اتوماتیک، مدل‌هایی که با فرهای لوله‌ای ایجاد می‌شوند را به صورت خودکار درست می‌کنند. علاوه بر انواع اتوماتیک که سرعت کار را بالاتر برده و نتیجه‌ای بسیار متفاوت و مطلوب‌تر از مدل‌های دستی دارند، موپیچ، اتو موج و ... از دیگر انواع حالت دهنده‌ها می‌باشند. برای مقایسه‌ی مدل‌های اتوماتیک با مدل‌های دستی بدانید که مدل‌های اتوماتیک، علاوه بر افزایش سرعت، حالت یکنواختی را در سراسر موهای شما ایجاد می‌کنند که بر جذابیت نتیجه نهایی بسیار اثرگذار است.

خاصیت آیونیک

 این ویژگی از وز شدن موها جلوگیری کرده و احتمال آسیب دیدن موها را در حرارت‌های بالا بسیار کاهش می‌دهد. این خاصیت همچنین باعث درخشندگی و حالت‌پذیری موها می‌شود. امروزه بسیاری از مدل‌های جدید دارای این ویژگی هستند. به شما توصیه می‌کنیم که هنگام خرید این مورد را هم در نظر داشته باشید.

بهترین برندهای فر کننده مو موجود در بازار از جمله فرکننده مو پرومکس ، فرکننده مو بابیلیس، پرنسلی، رمینگتون و ... را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل جستجو کنید. زنبیل یکی از بزرگترین و برترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور می‌باشد که با ایجاد تجربه‌ای خوب از خرید اینترنتی برای مشتریان خود توانسته است با کمترین تبلیغات ممکن، جای خود را در بین مردم باز نماید. در فروشگاه اینترنتی زنبیل شما علاوه بر امکان خرید آنلاین با بهترین قیمت فرکننده مو از جمله بهترین قیمت فرکننده مو پرنسلی ، پرومکس و مدل‌های سایر برندها، به بالاترین خدمات پس از فروش فروشگاهی در کشور دسترسی دارید. 10 روز گارانتی خرید در کنار چتر حمایتی زنبیل، تضمین کننده‌ی آرامش خیال شما در برابر یک خرید آنلاین لذتبخش می‌باشد از طرفی به دلیل تنوع بالای محصولات شما قادر هستید سایر مدل‌ها را نیز مشاهده و به راحتی آنها را با یکدیگر مقایسه نمائید و محصول مورد نظر خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن در منزل یا محل کار خود دریافت کنید .

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید