کشف یک و نیم تن موادمخدر در فارس

  • تاریخ انتشار : 1397/9/17 ساعت : 13:02 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : فارس
‌فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف و در این رابطه ۱۰ نفر قاچاقچی دستگیر و ۵ دستگاه خودرو توقیف شده است‌.

‌به گزارش ایسنا‌، سردار احمدعلی گودرزی شنبه ۱۷ آذر ماه در یک کنفرانس خبری بیان کرد: از ابتدای امسال تا صبح جمعه شانزدهم آذرماه  ۵۶ باند مواد مخدر متلاشی و ۳۵ تن مواد مخدر از آنها کشف شده است.

وی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر انتظامی فارس نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است،  ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه  ۶۷۵ دستگاه خودرو به همراه  ۷۲ دستگاه موتورسیکلت در ارتباط با کشفیات موادمخدر در فارس توقیف و ۱۳ هزار نفر قاچاقچی، حمل‌کننده، توزیع‌کننده، خرده‌فروش و معتاد دستگیر شده‌اند.

گودرزی با تاکید بر اینکه کشفیات کالای قاچاق از اولویت‌های دستگاه انتظامی استان فارس است، بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه بالغ بر دویست و شصت میلیارد تومان کالای قاچاق ک شف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  ۵۳ درصد افزایش داشته است‌.

وی عنوان کرد: کالاهای قاچاق کشف شده عمدتا شامل پوشاک، سیگار، لوازم خانگی، تلفن همراه، لاستیک، مواد خوراکی، کفش و کالاهای سلامت محور بوده است‌.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: در این خصوص ۲ هزار و ۸۲۶ دستگاه خودرو توقیف و ۵ هزار و ۱۰ متهم دستگیر شده‌ و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تسلیم شده‌اند‌.

گودرزی با بیان اینکه پرونده‌های کالاهای قاچاق به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان پرونده مهم محسوب می‌شود، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۵ فقره پرونده مهم قاچاق تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی فارس همچنین با اشاره به افزایش قاچاق سوخت به دنبال افزایش قیمت جهانی آن، بیان کرد: در چند ماه گذشته یک میلیون لیتر سوخت قاچاق کشف شده که نسبت به سال گذشته ۹۳ درصد افزایش داشته است.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید