رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان:

تنها حمام چهار خزینه جنوبشرق آسیا را ترمیم کنیم

  • تاریخ انتشار : 1397/9/18 ساعت : 12:18 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : کرمان
رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان گفت: معضلات بهداشتی این مناطق باید به نحو موثر حل شود زیرا این مسائل قابل سرایت به داخل شهر است.

به گزارش ایسنا منطقه کویر، دکتر"ماه بانو معصوم‌زاده" امروز 18 آذرماه در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر کرمان با استاندار اظهار کرد: سیاست‌های بهداشتی زیادی داریم که در کرمان اجرایی نشده و زمانی که سوال می‌کنیم، می‌گویند آیا در فلان استان اجرا شده؟ در حالی که می‌توانیم با اجرای این سیاست‌ها در راستای بهینه شدن شورای سلامت استان گام های موثری برداریم.

وی با اشاره به وضعیت حاشیه نشینان افزود: ایجاد امکانات در روستاها برای برگشت حاشیه نشینان به روستاها موثر است.

معصوم‌زاده تصریح کرد: معضلات بهداشتی این مناطق باید به نحو موثر حل شود، زیرا این مسائل قابل سرایت به داخل شهر است و باید به طور موثرتر فکر کنیم.

وی بیان کرد: برای ایحاد اشتغال در شهر کرمان باید زمینه مشترک همکاری با استان و کشورهای مجاور فراهم کنیم و زمینه صادرات تولیدات مردم کرمان به استان و کشورهای مجاور توسط استانداری فراهم شود.

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر کرمان با اشاره به برگزاری جلسات مشابه در ادارات مختلف اظهار کرد: اتوماسیون‌های بین بخشی از موازی کاری‌ها جلوگیری می‌کند و موجب هم افزایی شده و جلسات نتیجه خواهد داد.

وی با اشاره به این‌که باید به دنبال درآمدهای پایدار بود، افزود: گردشگری یکی از این حوزه هاست و تعریف محور گردشگری در شورای چهارم انجام شد و حمام باغ لله کرمان تنها حمام چهار خزینه جنوبشرق آسیاست که در صورت مرمت می توانیم در زمینه گردشگری و درآمد پایدار از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید