جشنواره موسیقی و ازادی , برج آزادی , شهریار مسرور " />

افتتاح جشنواره «موسیقی و آزادی» با اجرایی از موسیقی مستقل

تهران- ایرنا- با اجرای کنسرت گروه مسرور در شامگاه یکشنبه 18 آذرماه در برج آزادی، جشنواره « موسیقی و آزادی» بصورت رسمی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار موسیقی ایرنا، شهریار مسرور پس از سکوتی سه ساله در سالن کنسرت‎های مجموعه فرهنگی و هنری برج آزادی با هواداران خود دیدار کرد.
مسرور ازهنرمندان نسل پیشگام در زمینه موسیقی مستقل ایران است. این هنرمند با انتشار آلبوم «بهشت از آن تو» که در حقیقت موسیقی متن فیلمی به همین نام بود در اواخر دهه هفتاد شمسی به عرصه موسیقی مستقل ایران معرفی شد و چند سال بعد بعد از سکوتی طولانی با آلبوم «گاهی وقتها» به عرصه موسیقی بازگشت.
موسیقی مسرور را باید در حقیقت ترکیبی از سبکهای کانتری و بلوز به شمار آورد.
این هنرمند قبل از آغاز برنامه از استقبال خوب هوادارانش تشکر کرد و گفت: بسیار خوشحالم که در این شب زیبا در کنار شما هستم. خواننده آلبوم « بهشت از آن تو» در ادامه برای تداوم برگزاری چنین جشنواره هایی ابراز امیدواری کرد.
این هنرمند در کنسرت شب گذشته خود قطعات دیدار، تهرون، تنهایی، گاهی وقتها، عادت، بیقرار، ماه آبی،باهم و یکصدا، امشب، و مادر را که منتخبی از قطعات دو آلبوم خود بود را در کنار چند قطعه جدید را برای هواداران خود اجرا کرد.
شهریار مسرور را که در کنسرت دیشب علاوه بر خوانندگی، نوازندگی سازهای گیتار اکوستیک و هارمونیکا را هم بعهده داشت، هنرمندانی چون علی باغفر نوازنده درامز، فواد قمشه ای نوازنده گیتار الکتریک، مازیار خواجیان نوازنده گیتار باس، امیر محمدی نوازنده ساکسفون همراهی می کردند.
فراهنگ** 9494**9053

نظر خود را ثبت کنید