قلعه‌نویی: یک نفر با رانت آمد و پدر استقلال را درآورد/ فغانی قلدر شده!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اظهارنظرهای تندی به پرسپولیس، علیرضا فغانی و برخی افراد دیگر در حوزه فوتبال، حمله کرد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بابت غیبتم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم زیرا می‌ترسیدم صحبت‌هایی کنم که از روی احساسات باشد. بازی از قبل راه افتاده بود که این جای تاسف دارد. باشگاه مردمی مثل پرسپولیس باعث می‌شود که حرف ‌و حدیث‌هایی برای پرسپولیس در مملکت به وجود بیاید که نمونه آن پرچم ژاپن است.

وی ادامه داد: وقتی با توجه به اشتباهات مدیران این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات این تیم، بسته شده است، دلیل نمی‌شود یکسری پنجره‌های داخلی برای این باشگاه باز شود. آقای خبیری کجای فوتبال مملکت است که به خودش اجازه می‌دهد درباره تیم مردمی چون سپاهان صحبت کند؟ نمی‌دانم امثال این‌ها چگونه به فوتبال می‌آیند. مثلا یک معاون باشگاه استقلال با رانت و رابطه به این باشگاه آمد و پدر استقلال را در آورد. فوتبال جای معرفت و اخلاق است. وقتی فوتبالی‌ها این مملکت یعنی دادگان و مصطفوی خانه‌نشین باشند، باعث می‌شود این آقایان از هفته قبل جریانی راه بیندازند و به جای فوتبال زیبا، بازی درگیر شونده ببینیم.

قلعه‌نویی افزود: البته ما در نیمه دوم خوب نبودیم. آن روزی که علی دایی آمد، از دایی تقدیر کردیم. دیروز هم از نویدکیا و کرمی خواستیم که از سیدجلال تقدیر کنند و این کار قشنگ باشگاه است اما چگونه می‌شود که این آقایان به خودت جرات می‌دهند که هر کاری دلشان خواست انجام دهند و هر چه می‌خواهند بگویند؟

سرمربی سپاهان درباره علیرضا فغانی اظهار کرد: در این مملکت کسی جرات نمی‌کند به او حرف بزند و او قلدر فوتبال ما شده است. شما دیدید که هفته قبل چه بلایی سر سپیدرود و بازیکن جوان این تیم آورد. دلیل نمی‌شود حضور در المپیک و جام جهانی باعث شود هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. به او هم چیزی بگویید، تهدید به رفتن می‌کند. ایشان با شخص بنده مشکل دارد و با سند این را می‌گویم. در دیدار سپاهان و ذوب آهن و سپاهان و نساجی او به ضرر ما سوت زد و دو گل اشتباه به ضرر من و یک پنالتی برای من نگرفت.

ادامه دارد ...


نظر خود را ثبت کنید