‌دلگان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین در سیستان و بلوچستان

‌شهرستان دلگان با برنامه های منسجم نظارتی و کنترلی مسئولان خود توانسته عنوان تنها شهر بدون تشکیل صف بنزین و گازوئیل در سیستان و بلوچستان را به خود اختصاص داده و تنها شهری است که گاز در آن بدون دغدغه و با کمترین مشکل توزیع می شود.

‌به گزارش ایسنا-‌ این شهرستان گر چه دارای جمعیت کمتر از سایر شهرهای بزرگ بوده اما وسعت و پراکندگی بسیار بالایی دارد و وقوع تخلف محتمل خواهد بود اما به واسطه تدابیر هوشمندانه مسئولان شاهد روان سازی ارائه خدمات در حوزه های تامین و توزیع نفت و گاز و بنزین و گاز هستیم‌.

شماری از شهروندان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن تجلیل از خدمات و تلاش های ارزشمند فرماندار و مدیران ادارات صنعت و معدن و تجارت و شرکت نفت بیان کردند: برخورد جدی و قاطع مسئولان با متخلفان و انجام کارهای مستمر بازرسی از مراکز خدماتی و صنفی و تولیدی و توزیعی در شهرستان دلگان توانسته موجی از رضایت مندی مردم را ایجاد کند.

احمد نارویی از شهروندان دلگان گفت: خداوند را شاکر هستیم که مردم و مسئولان در دلگان با وحدت و همدلی و تعامل پیگیر امورات خود هستند و تاکنون بسیاری از طرح ها و برنامه ها به ثمر نشسته و شاهد موفقیت های شهرستان در حوزه های مختلف بوده ایم‌.

وی از مدیریت و تصمیمات قاطع فرماندار و مدیران شهرستان دلگان برای پیشگیری از وقوع تخلفات قدردانی کرد و افزود: بعد از روی کار آمدن فرماندار توانمند دلگان شاهد ارتقای شاخص های خدمات در مباحث مدرسه سازی، عمران شهری و روستایی، ورزش، گردشگری، کشاورزی، راهسازی، آبرسانی، خدمات صنفی، معرفی توانمندی ها و ظرفیت ها و بهره گرفتن از توان مردم و خیران و مقامات برجسته استانی و کشوری برای رسیدن به توسعه پایدار این شهرستان بوده ایم و قطعا خدمات این مدیر جهادی و دلسوز ماندگار است‌.

رضا جعفری هم بیان کرد: در شهرستان دلگان تمام صف ها در جایگاههای سوختی خلوت بوده و دغدغه گرانی و احتکار کالا و نداشتن گاز و غیره را نداریم و این مهم با تلاش مدیران زحمت کش و مدیریت فرماندار شهرستان دلگان محقق شده است‌.

محمد بامری هم اظهار کرد: امام جمعه، فرماندار و مسئولان در شهرستان دلگان با هم وحدت رویه دارند و خوشحال هستیم مسئولان در کنار مردم مشکلات را پیگیری و حل می کنند.

وی افزود: تلاش برای خلوت کردن جایگاههای سوختی و جذب خیران و معرفی شهرستان دلگان، مدیریت تالاب جازموریان و استفاده از توان مقامات کشوری و استانی و تعامل با فرمانداران از استان کرمان و غیره شاخص های کار و خدمات مسئولان را در دلگان نشان می دهد.

مراد شهلی بر هم گفت: در مبحث توزیع کپسول گاز و سوخت و غیره علی رغم اینکه دلگان در مسیر کرمان و ایرانشهر و نیکشهر واقع شده، شاهد رضایتمندی مردم هستیم‌.

فرماندار شهرستان دلگان هم گفت: اقدامات گسترده فرهنگی در خصوص حقوق مصرف کننده و مشتری و هم انصاف کسبه و هم فعال نمودن علما و گروههای مرجع و از طرفی نشست با کسبه و قرائت میثاق نامه عمومی و حضور مکرر اعضا ستاد تنظیم بازار استان و غیره در کنار تشدید کارهای بازرسی و نظارتهای مستمر فرمانداری، صنعت معدن، تعزیرات و نیروی انتظامی و کمک از بسیجیان از عوامل کنترل بازار بوده سبب روان سازی خدمات در این شهرستان شده است‌.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا افزود: در حوزه کنترل بازار با محوریت ستاد تنظیم بازار طی ۷ ماه اخیر بیش از ۴۰۰ پرونده تخلف تشکیل و حدود ۴ میلیارد ریال جریمه و بیش از ۱۰۰ واحد صنفی پلمب شده که همه ابزارها و قوانین و روش‌ها در دلگان در خدمت تنظیم بازار و کنترل و نظارت ها خواهد بود.

وی اظهار کرد: دلگان دارای ۳ جایگاه سوخت بوده که دو جایگاه در گلمورتی و یک جایگاه در چگردک است که جمعا روزانه ۵۸ هزار لیتر سوخت دریافت می کنند.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید