بیشترین انبارداران سمنان در چه بخشی کار می‌کنند؟

  • تاریخ انتشار : 1397/9/20 ساعت : 11:51 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت بیش از 15 هزار انبار و مرکز نگهداری کالا در استان خبر داد و گفت: حدود نیمی از انبارهای استان به تنهایی در اختیار اصناف و عمده‌فروشی‌ها و نیمی دیگر در اختیار بخش های صنعت، کشاورزی، مراکز نگهداری کالا، دام و طیور و...است.

به گزارش ایسنا، مهدی یحیایی با اعلام این خبر گفت: تاکنون 15هزار و 124 انبار و مرکز نگهداری کالا در استان سمنان به ثبت رسیده است که بیشترین آن مربوط به واحدهای عمده و خرده فروشی اصناف است.

وی با اشاره به ضرورت ثبت اطلاعات ورود و خروج کالا از انبارها و مراکز نگهداری کالا تصریح کرد: کلیه انباردارانی که در سامانه جامع انبارها و مراکز نگه داری کالا ثبت نام کرده اند موظف هستند با مراجعه به سامانه www.nwms.ir نسبت به ثبت اطلاعات ورود و خروج کالای خود به صورت مستمر اقدام کنند .

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان اظهار داشت: تاکنون هفت هزار و 337 واحد عمده و خرده فروشی اصناف در سامانه جامع انبارها ثبت نام کرده اند که بایستی اطلاعات ورود و خروج کالای خود را درج کنند.

این مدیر مسوول با اشاره به برخورد جدی سازمان با انبار غیرقانونی کالاها یادآوری کرد: انبارداران موظف هستند اطلاعات ورود و خروج کالای خود را به‌صورت مستمر ثبت کنند.

معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان  یادآور شد: از مجموع انبارهای ثبت شده در سامانه، 1478 انبار مربوط به واحدهای صنعتی ، 2477 انبار مربوط به واحدهای کشاورزی ، 2761 انبار و مراکز نگه داری کالا ، 697 انبار مربوط به معادن ، 7337 انبار مربوط به اصناف و مابقی بهداشتی و درمانی ، دامی و طیور و ...هستند.
انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید