ورود ۲۰۰ دستگاه اتوبوس تولیدی سمنان به چرخه حمل و نقل عمومی کشور

  • تاریخ انتشار : 1397/9/20 ساعت : 12:45 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : سمنان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ، دویست دستگاه اتوبوس ساخت شرکت عقاب افشان به این ناوگان تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا، بهروز اسودی با اعلام این خبر افزود: شرکت تولیدی و صنعتی عقاب افشان به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع اتوبوس‌های شهری و بین شهری در کشور با ظرفیت تولید 3000 دستگاه اتوبوس و 1000 دستگاه مینی‌بوس در سال نقش بسزایی در شروع و اجرای طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور دارد.

وی تصریح کرد: طی تفاهمات انجام شده با وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی بانک‌های عامل سهمیه‌ای معادل 3300 دستگاه انواع اتوبوس و مینی بوس به این شرکت واگذار گردیده است که 200 دستگاه اتوبوس در حال حاضر آماده تحویل است.

اسودی با اشاره به این اقدام سنجیده دولت در راستای حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: با اجرای این طرح مهم توسط دولت تدبیر و امید ، تحول مناسبی در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور ، کاهش مصرف سوخت ، حفظ محیط زیست و تقویت و تثبیت اشتغال خواهد شد .

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: خرید این تولیدات علاوه بر حمایت از اشتغال پایدار، مانع از خروج بی‌رویه ارز و تقویت تولید داخلی خواهد شد.

وی ورود این ۲۰۰ دستگاه اتوبوس ساخت شرکت عقاب‌افشان سمنان به چرخه حمل و نقل عمومی کشور را گامی در حمایت از این واحد تولیدی بزرگ برشمرد و گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور یکی از اهداف دولت در چند سال اخیر بوده و خرید بالغ بر 3000 دستگاه از عقاب افشان سمنان نیز در همین راستا بوده است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید