دبیر هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی ایران در مراسم اختتامیه:

می‌توان موج تحصیلکرده دانشگاهی را هدایت کرد تا به پختگی لازم برسند

دبیر هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی ایران با بیان این که بیش از ۲۳۰۰ دانشجو از فروردین ماه سال جاری تا کنون در مناظرات دانشجویی شرکت کردند، گفت: همکاری و حمایت تمام مجموعه‌های دانشگاهی و جهاد دانشگاهی به عنوان مجری در همه‌ واحدها و همه‌ استان‌ها باعث شد امسال شاهد رشد کمی و کیفی خوبی باشیم.

به گزارش ایسنا، مهدی کاظمی خالدی با اشاره به این که هفت، هشت ماه تلاش، مطالعه، کارگروهی و ایجاد آمادگی روی موضوعات مختلف که گروه‌ها باید روی موضوعات مناظره کنند کار دشواری است، گفت: ۵۷۷ گروه در این مناظرات شرکت کردند که ۵۶ گروه به مرحله منطقه‌ای راه یافتند و در نهایت ۱۲ گروه در مرحله کشوری با یکدیگر به مناظره پرداختند.

وی ادامه داد: لازم  است از این گروه‌های راه‌یافته به مرحله کشوری که گروه عدالت از دانشگاه شهید بهشتی-  مبین از دانشگاه فرهنگیان استان البرز-  کاپا از استان فارس-سروش رازی از استان کرمانشاه-علوم سیاسی از خراسان رضوی-فرهنگ از هرمزگان-ساتراپ از خراسان رضوی-جیم از استان تهران و راه سبز امید از استان اصفهان هستند تشکر کنم.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری به مدیران جهاد گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که با مدیران جهاد دانشگاهی داشتند فرمودند جهاد دانشگاهی می‌تواند موج تحصیلکرده دانشگاهی را هدایت کند تا به پختگی لازم برسند. در قدم اول جهاد دانشگاهی به ما فرصت داد تجربه کنیم و فضای اجرای ایده‌های لازم برای جامعه دانشگاهی را فراهم کنیم.

کاظمی ادامه داد: چه چیزی بهتر از فضای آزاداندیشی و گفت‌وگوی منطقی؟

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: شاهد حضور جدی دانشجویان در دوره‌های بعدی مناظرات دانشجویی که استارت آن از همین حالا در دانشگاه‌های کشور خورده، باشیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید