یک مسئول در شرکت عنوان کرد:

وضعیت بسیار مطلوب کمباین سازی ایران/پرداخت های کارگران به روز است

  • تاریخ انتشار : 1397/9/20 ساعت : 13:18 - 5 سال قبل
  • از گروه : استان ها
  • زیرگروه : مرکزی
یکی از مدیران ارشد شرکت کمباین سازی ایران وضعیت کارخانه را کاملا مطلوب عنوان کرد.

یکی از مدیران ارشد شرکت کمباین سازی ایران وضعیت کارخانه را کاملا مطلوب عنوان کرد.

رحیم عبدلی در حاشیه رونمایی از کمباین ١٠٦٠ در شرکت کمباین سازی ایران به خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، گفت: کارخانه کمباین سازی ایران یکی از کارخانجات برند در کشور و خاورمیانه است که با اقدامات و پشتیبانی موثر آستان قدس رضوی فعالیت می کند و وضعیت کارخانه بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه کارخانه در حال حاضر با ظرفیت خوبی در حال فعالیت است، افزود: روزانه ٢ کمباین در کارخانه تولید و به بازار داخلی و کشورهای خاورمیانه عرضه می شود. یکی از سفارشات اکید مقام معظم رهبری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که با تلاش مجموعه مدیریتی و کارگران کارخانه به تحقق رسیده است.

عبدی تصریح کرد: شرکت در وضعیت بسیار خوبی است به طوری که ٤٠٠ کارگر به صورت مستقیم در کارخانه مشغول به کار هستند و چیزی در حدود ٣ هزار نفر نیز به صورت غیرمسقیم فعالند.

وی در خصوص روند تامین مواد اولیه تولید بیان کرد: قاطعانه می گویم که تحریم ها به هیچ عنوان در تامین مواد اولیه و تولیدات شرکت تاثیر نداشته است و خللی در کار وجود ندارد و با همکاران همه مهندسان داخلی و با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یک کارخانه صد در صد بومی هستیم و تمام مواد از داخل کشور تامین می شود.

این مدیر ارشد کارخانه کمباین سازی ایران تصریح کرد: پس از وضع تحریم ها روند تولید در کارخانه افزایش یافته است به طوری که در داخل کشور با همه استان ها برای فروش کشور قرارداد منعقد شده است و در بحث حقوق کارگری هیچ مطالبات معوقی وجود ندارد و پرداخت ها کاملا به روز است.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید