افزایش رضایت مردم از پلیس

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا از افزایش رضایتمندی مردم از پلیس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محسن فتحی‌زاده در اختتامیه همایش استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راهور با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ پلیس ماموریت‌های حساسی دارد که در شرایط و زمان‌های مختلفی انجام می‌شود و هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی این است که ما آمادگی کارکنان‌مان را برای انجام ماموریت در شرایط مختلف را ارتقاء داده تا آنها بتوانند تحت هر شرایطی بهترین رفتار و مواجهه را با مردم داشته باشند تا در مجموع عملکرد پلیس سبب رضایت مردم شود.

فتحی‌زاده درباره‌ میزان شکایت از یگان‌های مختلف پلیس اظهار کرد:‌ ارزیابی به طور سالیانه از یگان‌های مختلف پلیس از سوی بازرسی ناجا انجام می‌شود و خوشبختانه برابر نتایج بررسی‌هایی که در داخل و خارج از سازمان ناجا برگزار شده، رضایتمندی مردم و پلیس افزایش داشته است. طبیعی است که پلیس‌هایی که رویارویی و مواجهه بیشتری با مردم دارند، بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته و انتقاد و البته تقدیر نیز از آنان بیشتر است. در این میان بیشتر شکایات‌ها و تماس‌ها در مورد پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس پیشگیری بوده است؛ چرا که این دو پلیس جزو یگان‌هایی هستند که بیشترین ارتباط را با مردم دارند.

فتحی‌زاده افزود: از دلایل نارضایتی مردم از پلیس راهنمایی و رانندگی، جریمه شدن است؛ چرا که اکثر متخلفان، جریمه را حق خود نمی‌دانند و نسبت به آن اعتراض دارند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره‌ بودجه سال آینده ناجا خاطر نشان کرد: بودجه سال ۹۸ هنوز بسته نشده، اما نیروی انتظامی با دولت و مجلس در حال رایزنی است تا بتوانیم آنچه را که مد نظرمان در بودجه سال آینده است، مورد توجه قرار دهیم.

فتحی‌زاده افزود:‌ معتقدیم با توجه به گسترش ماموریت‌های پلیس هر چه توجه بیشتری به پلیس شود در حقیقت مانند یک سرمایه‌گذاری است و آثار آن در جامعه و ارائه خدمات به مردم مشهود است.

فتحی‌زاده در پاسخ به پرسشی درباره‌ نصب دوربین روی لباس ماموران راهور گفت: در حال حاضر روی برخی از خودروهای پلیس راهور دوربین وجود دارد و اگر جایی لازم باشد،  نسبت به نصب دوربین ماموران راهور نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید