کنسرت پاپ , علیرضا قرائی منش , مهدی یغمایی " />

بازگشت «ژوان» به برج آزادی

تهران- ایرنا- مهدی یغمایی و علیرضا قرائی منش اعضای سابق گروه «ژوان»، 28 آذرماه پس از سالها دوری بار دیگر در کنار یکدیگر در سالن برج آزادی به روی صحنه می روند تا کنسرت پیانو و آواز خود را برگزار کنند.
به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، گروه «ژوان» گروهی بود که طی سال های 85 تا اوایل دهه 90 قطعات خاطره انگیزی همچون «دختر بهار»، «سایه»، «یه حالی دارم این روزا»، «بهت قول میدم » و... را تولید و منتشر کرد و در فضای موسیقی آن زمان موفق شد تا جایگاه خود را بین هواداران موسیقی تثبیت کند.
قرائی منش درمورد این کنسرت گفت: پس از سال ها بار دیگر در کنار دوست خوبم مهدی یغمایی به روی صحنه خواهیم رفت، در این کنسرت علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز گروه «ژوان»، قطعات مستقل خودم و قطعاتی که من برای مهدی یغمایی ساخته ام را به همراهی هم اجرا خواهیم کرد.
وی افزود: این کنسرت را به صورت پیانو آواز اجرا خواهیم کرد که البته خیلی سخت تر از یک ارکستر بزرگ است. زیرا در این جا ارکستری وجود ندارد که اشتباه شما را پوشش دهد. پس کوچک ترین اشتباهی به چشم مخاطب خواهد آمد.
قرائی ادامه داد: همچنین میخواستیم کنسرت را به گونه ای خاص اجرا کنیم و همیشه خاص بودن این نیست که ارکستر بزرگی روی صحنه داشته باشید یا اپنینگ (آغاز) خاصی برای آن طراحی کنید.بعضی وقت ها خاص بودن در سادگی است و مطمئن هستم که مخاطبان از این کنسرت لذت خواهند برد.
علاقمندان برای تهیه بلیط این کنسرت می توانند به سامانه ایران کنسرت مراجعه کنند.
فراهنگ**9494**3009

نظر خود را ثبت کنید