برنامه بنیاد ایرانشناسی برای هفته پژوهش

همزمان با «هفته پژوهش»، بیش از ۳۰ جلد از طرح‌های پایان‌یافته و آثار در دست چاپ بنیاد ایرانشناسی رونمایی و از دانشجویان برتر و پژوهشگران حوزه ایرانشناسی تقدیر می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایرانشناسی، در یازدهمین نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌های ایرانشناسی» که صبح روز دوشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۷، از ساعت ۹ تا ۱۲ برگزار می‌شود، آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای، رئیس بنیاد ایرانشناسی و دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، به‌مناسبت «هفته ‌پژوهش» سخنرانی می‌کنند.

همچنین در این نشست بیش از ۳۰ جلد از طرح‌های پایان‌یافته و آثار در دست چاپ بنیاد ایرانشناسی همچون کتاب‌های: «شهرهای ایرانشهر»، «سهم ایران در علوم قرون وسطی»، «دریانوردی در ایران از آغاز تاکنون»، «مناسبات قدرت در منطقه خلیج فارس (با تأکید بر رقابت‌های اقتصادی)»، «مجموعه مقالات باستانشناسان جوان»، «جشنها و مناسبتهای ایران»، «دانشنامه غیرمنقول» و طرح‌های: «دانشنامه ایرانشناسی استان‌ها»، «دانشنامه علوم ایرانی، نجوم و کیهان‌شناسی»، «ایرانشناسی، اخلاق، عادات و سنن ایرانی»، «ایرانشناسی برای دوره‌های آموزشی مدارس»، «ایرانشناسی برای دانشگاه‌های ایران»، «اطلس گاه‌نگاری ایران بر اساس داده‌های مطلق»، «وحدت اقوام ایرانی»، «دایرةالمعارف صنایع دستی» و ... رونمایی می‌شوند.

تقدیر از دانش‌آموزان برتر المپیاد نجوم و نیز دانشجویان برتر دوره‌های کارشناسی‌ ارشد و دکتری بنیاد ایرانشناسی از دیگر برنامه‌های بنیاد ایرانشناسی در این روز خواهد بود.

علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی: تهران، خیابان شیخ بهایی (جنوبی)، خیابان ایرانشناسی،  پایین‌تر از بزرگراه شهید همت، بنیاد ایرانشناسی مراجعه کنند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید