رئیس کمیسیون بهداشت:

دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد

  • تاریخ انتشار : 1397/9/23 ساعت : 14:47 - 5 سال قبل
  • از گروه : سیاسی
  • زیرگروه : مجلس
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بهره مندی مردم از خدمات مناسب سلامت و دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایسنا،  حسین علی شهریاری در جلسه شورای‌برنامه ریزی لاهیجان با اشاره به فرسوده بودن زیرساخت های بهداشت و درمان در گیلان بر توسعه خدمات درمانی در بیمارستان غدیر سیاهکل تاکید کرد و گفت: توسعه خدمات دولتی برای کاهش دغدغه های جدی مردم باید در اولویت قرار گیرد.

وی برای ساخت پایگاه بهداشتی و اختصاص دو دستگاه آمبولانس به لاهیجان، قول مساعد داد.

شهریاری با اشاره به عقب ماندگی سنوات گذشته گیلان برای اجرای برنامه های تحول سلامت، تاکید کرد: بهره مندی مردم از خدمات مناسب سلامت و دسترسی آسان به خدمات بهداشت و درمان باید در اولویت قرار گیرد و مسئولان باید تلاش کنند تا مردم ثمرات طرح تحول سلامت را در گیلان، لمس کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خاطرنشان کرد: طی سالهای اول استقرار طرح تحول سلامت ( ۹۳ و ۹۴) بودجه های کلانی برای بهبود زیرساخت های بهداشت و درمان در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی کشور قرار گرفت که متاسفانه آثاری از آن و استقرار مناسب پروژه های تحول سلامت، در گیلان دیده نمی شود.

وی هدف از حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گیلان را در راستای وظیفه نظارتی عنوان کرد و افزود: حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و بازدیدهای میدانی، شنیدن صحبت های مردم و رساندن صدای آن ها به گوش مسئولان است.

وی در پایان، توزیع عادلانه امکانات درمانی را با توجه به کمبود نیروهای متخصص، خواستار شد.


انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید