هفته سیاه ایتالیایی‌ها

همه تیم‌های ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی هفته جاری از حریفانشان شکست خوردند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی بدترین نتایج را کسب کردند و هفته سیاهی را پشت سر گذاشتند. یوونتوس که پیش از این صعودش به عنوان تیم نخست را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تثبیت کرده بود در آخرین دیدار مرحله گروهی برابر یانگ بویز قرار گرفت و در کمال ناباوری ۲ بر یک شکست خورد. تک گل تیم تورینی را پائولو دیبالا در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند اما گل او در نتیجه تاثیری نداشت.

اینتر در آخرین بازی فرصت صعود به دور حذفی را داشت اما با تساوی یک بر یک برابر آیندهوون این اتفاق رخ نداد و تاتنهام به همراه بارسلونا از این گروه صعود کردند. ناپولی شرایط مشابهی را تجربه کرد. این تیم می توانست با کسب نتیجه تساوی در جمع ۱۶ تیم برتر قرار بگیرد اما با یک گل مغلوب لیورپول شد و باید در لیگ اروپا به کار خود ادامه دهد.

رم دیگر نماینده ایتالیا در لیگ قهرمانان با وجود این که به عنوان تیم دوم گروهش به دور بعد صعود کرده بود با نتیجه ۲ بر یک مغلوب ویکتوریا پلژن شد.

در لیگ اروپا میلان با شکست ۳ بر یک مقابل المپیاکوس در رتبه سوم قرار گرفت و نتوانست به مرحله یک شانزدهم نهایی این بازیها صعود کند. این هفته تلخ با شکست دو بر یک لاتزیو مقابل فرانکفورت تکمیل شد. تیم ایتالیایی با وجود این شکست به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید