کاظمی: امیدواریم کاهش بودجه به مباحث تحقیقاتی ورود نکند

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاح بودجه ۹۸، گفت: امید است کاهش بودجه در برخی از حوزه‌ها، به مباحث تحقیقاتی ورود نکند تا شاهد خدمات خوبی از سوی محققان باشیم.

به گزارش ایسنا، علی کاظمی ۲۴ آذرماه در آیین افتتاح جشنواره و نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری و جشنواره دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: یکی از راه‌هایی که منجر به توسعه پایدار می‌شود توجه به امر تحقیقات و پژوهش است که مردم کشور استعدادهای خوبی در این زمینه دارند.

وی با اشاره به اینکه با اندک اعتباراتی که در اختیار حوزه پژوهش است اقدامات خوبی در این استان صورت گرفته است، افزود: هر چه بر مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی سرمایه‌گذاری کنیم اشتباه نکرده‌‍‌ایم.

 کاظمی در ادامه بیان کرد: در لایحه بودجه ۹۸، اعتبارات مراکز دانشگاهی، پارک‌های علم و فناوری  از رشد مطلوبی نسبت به گذشته برخوردار بوده است، به طوری که بودجه مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی استان تا ۶۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اصلاح بودجه ۹۸، تصریح کرد: امید است کاهش بودجه در برخی از حوزه‌ها، به مباحث تحقیقاتی ورود نکند تا شاهد خدمات خوبی از سوی محققان باشیم.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید