کارنامه سپیدورد در نیم‌فصل اول از زبان پدر فوتبال گیلان

یک پیشکسوت فوتبال گیلان می‌گوید اگر بین تمام عوامل فوتبال گیلان همبستگی نباشد، باید فاتحه فوتبال شمال را خواند.

بهمن صالح‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد سپیدرود رشت در نیم‌فصل اول گفت: من در ایران نبودم ولی بازی‌های سپیدرود را پیگیری می‌کردم. حضور علی کریمی در این تیم باعث خوشحالی من شد و انتظار داشتم که هواداران گیلانی از ایشان حمایت‌های لازم را انجام دهند که این اتفاق هم افتاد البته نتایج نیم فصل اول هواداران گیلانی را یک مقدار نگران کرده است. اما ما در نیم فصل دوم وقت زیادی داریم. امیدواریم که تعامل خوبی بین بازیکنان و مربی وجود داشته باشد و هم‌بستگی لازم را داشته باشند تا اعتبار سپیدرود حفظ شود.

او ادامه داد: سپیدرودی‌ها اگر فعل خواستن را صرف کنند می‌توانند در نیم فصل دوم موفق باشند. سپیدرود بازیکنان خوبی دارد و این قابلیت را دارد که در ادامه راه برای خود موفقیت کسب کند. فوتبال یک کار گروهی است و باید کارهای تاکتیکی و تکنیکی خود را به خوبی انجام دهند تا به شرایط خوب برگردند.

این پیشکسوت فوتبال گیلان اضافه کرد:  من به عنوان یک شهروند گیلانی و کسی که در ملوان کار کردم، در تقابل با سپیدرود همیشه رفاقت‌ها و احترام‌ها با وجود رقابتی که داشتیم حفظ می‌شد. ورود بعضی از افراد به فوتبال گیلان سبب بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی در فوتبال ما شد. نمی‌دانم چرا فوتبال ما آلوده‌ چنین تفکراتی شده است. این وضعیت نیز در ملوان وجود دارد و تغییرات پشت سر هم در این تیم حاکی از این مساله است. باید همبستگی کادر فنی و بازیکنان و هواداران و داور وجود داشته باشد و گرنه باید فاتحه فوتبال گیلان را خواند. دلسوزی مسوولان و حمایت‌های هواداران باید این همبستگی‌ را ایجاد و حفظ کند تا با خونسردی و به دور از مسائل حاشیه‌ای فوتبال گیلان به راه خود ادامه دهد.

صالح‌نیا در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سپیدورد در لیگ‌ برتر می‌ماند؟ گفت: این مساله بعید نیست سپیدرود می‌تواند در لیگ‌ برتر خودشان را حفظ کند چون بازیکنان خوبی دارد و تجربه خوب علی کریمی در فوتبال حاکی از آن است که می‌تواند این تیم را مدیریت و در لیگ‌ برتر ماندگار کند.

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید