اظهارات سولاری درباره وضعیت ایسکو

سرمربی رئال مادرید دوست دارد همه بازیکنانش در وضعیت خوبی قرار داشته باشند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید شنبه شب در هفته شانزدهم لالیگا با یک گل رایو وایکانو را شکست داد. سانتیاگو سولاری پس از بازی گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. در نیمه نخست خیلی خوب بازی و موقعیت ایجاد کردیم. باید با نتیجه بهتری به رختکن می‌رفتیم. اگر منسجم نباشید ممکن است حریف آزارتان دهد. در نیمه دوم هم فرصت گلزنی داشتیم. وایکانو بازی خوبی به نمایش گذاشت اما تیبو کورتوا نیز عملکرد درخشانی داشت.

سرمربی رئال مادرید افزود: تیم حریف موقعیت گل داشت اما اگر ما فرصت گلزنی نداشتیم بیشتر نگران می شدم. مارکو آسنسیو خیلی فعال بود و در دفاع حریف حرکت می‌کرد و به دنبال گلزنی بود. دوست دارم آسنسیو را در چنین شرایطی ببینم.

سرمربی آرژانتینی درباره نیکمت نشینی ایسکو گفت: دوست دارم همه در شرایط خوبی قرار داشته باشند و راضی و متعهد باشند. همه برای آن تلاش می‌کنیم. سعی می‌کنم در دعوت بازیکنان، انتخاب ترکیب اصلی و تعویض‌ها اشتباه نکنم. با اطمینان کامل آنها را انجام می‌دهم.

سولاری در مورد آسیب دیدگی کریم بنزما اظهار کرد: فکر می‌کنم در حد یک ضربه باشد. آسنسیو نیز ضرب دید. چیزی بیشتر از آن نیست. باید فردا در هواپیما وضعیت بنزما مشخص شود چون فرصت نداریم (رئال مادرید برای جام جهانی باشگاه‌ها به امارات سفر می‌کند).

انتهای پیام


نظر خود را ثبت کنید