آزادراه , روشنایی , کاشان , قم " />

آزادراه کاشان- قم سال آینده روشن می شود

کاشان - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح روشنایی آزادراه کاشان- قم در سال آینده تامین اعتبار و اجرا خواهد شد.
به گزارش ایرنا، سید جواد ساداتی نژاد روز شنبه در جمع خبرنگاران بدون اشاره به میزان این اعتبار افزود: با توجه به پیگیری موضوع روشنایی این آزادراه از سال گذشته، در نشستی با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری قرار شد تا هزینه طرح از محل این صندوق تامین شود.
وی، وزارت راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل جاده ای را متولی ایمنی راه ها دانست و بیان کرد: آزادراه کاشان- قم از سوی یک شرکت غیر دولتی ساخته شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد، از این رو نمی توان برای طرح از اعتبارهای دولتی استفاده کرد.
طول آزادراه کاشان - قم نزدیک به 100 کیلومتر است و به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، 66 نفر تنها از فروردین تا آبان ماه امسال در این آزادراه جان خود را از دست دادند.
وجود سه نقطه حادثه خیز و فقدان روشنایی، دوربین های کنترل سرعت، تابلوها و چراغ های هشدار دهنده، مجتمع های خدماتی، مسیر دسترسی خودروهای امدادی و انتظامی، روکش آسفالت، نبود ماشین آلات سنگین و راننده ماهر هنگام بروز حادثه از جمله کاستی های بارز آزادراه کاشان- قم به شمار می رود.
این محور بخشی از آزادراه هفت به طول 465 کیلومتر است که از تهران آغاز می شود و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می یابد.
6136/8123

نظر خود را ثبت کنید